‍۵ ساعت تلاش برای نجات مفقودان نتیجه داد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بشرویه از تلاش پنج ساعته نجاتگران برای جستجوی دو فرد مفقود شده در ارتفاعات این شهرستان خبر داد.

رمضانیان مقدم رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن دو نفر در ارتفاعات روستای خدافرید شهرستان، بلافاصله یک تیم امدادی جستجو و نجات با همراهی نیرو‌های انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او با اشاره به تلاش ۵ ساعته نیرو‌های امدادی در این عملیات افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر در این عملیات جستجو بعد از کیلومتر‌ها پیمایش در ارتفاعات غرب شهرستان، بالاخره در ساعت ۱۵ این دو نفر را پیدا کرده و باتوجه به اینکه به لحاظ جسمانی مشکلی نداشتند آنان را به نزدیکترین آبادی منتقل کردند.

رمضانیان مقدم بیان کرد: این دو نفر از  خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس بودند که روز گذشته به قصد سفر به طبس و آبگرم معدنی حمام مرتضی علی از طریق ارتفاعات روستای خدافرید مسیر را پیموده که از برگشت به دلیل نقص خودرو و ادامه طریق با پای پیاده و قبل از تاریک شدن هوا، با تماس به سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر درخواست امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.