آخرین اخبار انتخاباتی شورا‌های استان همدان؛

برخی داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهابه تایید صلاحیت خود امیدوارند/۳۰نفر از کاندیدای شورای شهر نهاوند ستاد ندارند

برخی کاندیداهای رد صلاحیت شده انتخابات شورای شهر به تایید صلاحیت خود امیدوارند و تبلیغات درفضای مجازی را آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،شنیده ها در شهرستان ملایر از تایید صلاحیت دو عضو فعلی شورای شهر ملایر تا فردا حکایت دارد از طرفی همایون مطیعی فعال رسانه ای و مدیر پیج ملایر بوک،اعلام کرده احتمال دارد یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهرملایر و  عضو ادوار شورای شهر نیز به زودی تایید صلاحیت خواهد شد .

براساس  رصد خبرنگار ما تعدادی از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر ملایر اقدام به تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی کرده اند که تا کنون خبری از برخورد قانونی یا تذکر به آن‌ها منتشر نشده است.

نکته جالب انتخابات پیش رو و کاندیدهایی که رد صلاحیت شده اند وجود دارد تاسیس گروه های چند هزار نفری در تلگرام و فعالیت زیاد در اینستاگرام است،این فعالیت ها در حالی انجام می‌گیرد که افراد مذکور تا امشب رد صلاحیت شده بودند.

از هیچ کاندیدای شورای شهر حمایت نمی کنم

احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با یک برنامه اینترنتی اعلام کرده است در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ازهیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد .

۳۰نفر از کاندیدای شورای شهر نهاوند اعلام کردند ستادندارند

۳۰نفر از کاندیداهای شورای شهر نهاوند در اقدامی ارزشمند و قابل قدردانی اعلام کردندستادی برای تبلیغات دایر نمی کنند.

آن‌ها گفتند: نظر صریح مردم این است که هر کاندیدای ستاد خیابانی راه اندازی کند به او رای نمی دهیم در جهت حفظ سلامتی و جان همشهریان و مصون ماندن از ابتلا به بیماری مرگبار کرونا ستاد خیابانی و تجمع مردمی برگزار نمی کنیم.

بر اساس این خبربیش از ۳۰ نفر از کاندیداهای انتخابات شورای شهر نهاوند،علام کرده اند، ما قرار است مدافع حق و حقوق مردم باشیم و در شرایط خاص این ایام، اولین حق و حقوق مردم حفظ جان و سلامتی آن‌ها است. به همین جهت علی رغم اینکه که قانون اجازه راه اندازی ستاد خیابانی را مجاز اعلام کرده است، اما ما به خاطر حفظ جان و سلامتی همشهریان و مصون ماندن از ابتلا به ویروس کرونا، از راه اندازی ستاد خیابانی خودداری می کنیم، تا اعلام کنیم حق و حقوق و سلامتی مردم از هر برنامه ای برای ما مهمتر و اولی تر خواهد بود.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
خیلی کار خوب و ارزشمندی است که در شرایط کرونا از تشکیل ستاد و تجمع مردم خودداری کردند .