روی کارآمدن دولت جوان و چابک هدف مردم ایران است / کاندیدا‌ها اخلاق انتخاباتی خود را حفظ کنند

شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: خواست امروز مردم تغییر وضعیت موجود و روی کار آمدن یک دولت جوان و چابک است.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،بیان کرد: خواست کنونی مردم تغییر وضع موجود است که تحقق این امر، مستلزم روی کار آمدن یک دولت جوان و چابک است تا مشکلات جامعه را حل و معیشت مردم را بهبود بخشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: در ارزیابی انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ و درتشریح علت تخریب انتخابات از سوی برخی جریان‌های داخی و خارجی اظهارداشت: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به انتخابات امیدوار و گمان می‌بریم حضور و مشارکت مردم بالا باشد.

شهبازی افزود: در این میان برخی افراد گاه سهوی و گاه عمدی دست به تخریب انتخابات می‌زنند که بسیار دور از اخلاق و منش اسلامی است بنابراین کاندیدا‌ها و طرفدارانشان باید آگاه و از ایجاد تنش اجتناب کنند.

شهبازی با بیان اینکه: به طورحتم تخریب عمدی برخی از افراد نسبت به انتخابات ۱۴۰۰، هدف‌دار است ابراز داشت: لازم است تا بگوییم این گونه رفتار‌ها تنها مختص امسال نیست بلکه در تمامی دوران انتخاباتی دیده شده و خواهد شد.

او ادامه داد: به همین منظور تنها نیاز است تا کاندیدا‌ها به مسیر خود ادامه و اخلاق انتخاباتی خود را حفظ کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین اظهار داشت: طی ۸ ساله گذشته، مردم همواره با نارضایتی نسبت به وضعیت اقتصادی و تصمیمات دولت، امرار معاش کردند‌ بنابراین خواست کنونی مردم تغییر وضع موجود است که تحقق این امر، مستلزم روی کار آمدن یک دولت جوان و چابک است تا مشکلات جامعه را حل و معیشت مردم را بهبود بخشد. 

شهبازی عنوان کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری در جریان تخریبات و انتخاب کاندیدای موردنظر بسیار راهگشا و ضرورت دارد تا مردم نیز با استفاده از این توصیه‌ها، از هجمه‌ها دوری و انتخابی درست داشته باشند

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار