۷ نقطه برای تبلیغات کاندیدا‌های شورای شهر در نهاوند تعریف شده است

فرماندار نهاوند گفت: به منظور سهولت در تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌های شورای شهر هفت نقطه شهری دراین شهرستان در نظر گرفته شده است.

مراد ناصری فرماندار نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،: بیان کرد با توجه به ضرورت فراهم شدن بستر شور انتخاباتی در شهرستان و به منظور سهولت در تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌های شورای شهر هفت نقطه شهری با همکاری شهرداری در مراکز پر تردد شهر نهاوند در نظر گرفته شده است.

او افزود: برای تبلیغات داوطلبان و ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات می‌توانند از این سازه‌های تبلیغاتی برای نصب تبلیغات خود با رعایت قوانین و مقررات و در چارچوب آئین‌نامه‌های تبلیغاتی استفاده کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند بر ضرورت رعایت اخلاق در انتخابات تأکید کرد و گفت: از نامزد‌ها و مسئولان ستاد‌های انتخاباتی آن‌ها تقاضا داریم در تبلیغات خود، مراقب منابع و امکانات شهری باشند و از آسیب زدن و خسارت به امکانات شهری خودداری کنند.

او جلوگیری از تخریب سیما و منظر شهری در ایام انتخابات را ضروری دانست و افزود: افرادی که کاندیدای عضویت در شورای اسلامی شهر شده‌اند، قطعا باید دلسوز شهر باشد و از نازیبا کردن آن بپرهیزند.

ناصری با تأکید بر اینکه نصب پوستر‌ها و بنر‌های تبلیغاتی در مناطقی غیر از نقاط مشخص‌شده با کمک شهرداری، موجب هدر دادن وقت و هزینه کاندیدا‌های انتخابات می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که پوستر و بنر‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها در جایی غیر از نقاط مشخص‌شده نصب شود، بلافاصله امحا شده و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان نهاوند برخودداری از هر گونه تبلیغات زودهنگام از سوی کاندیدا‌ها تاکید کرد و افزود: هرگونه تبلیغات انتخاباتی زودهنگام و فعالیت‌های زیرپوستی و تشکیل جلسات و یارگیری با موضوع انتخابات تخلف محسوب می‌شود.

او گفت: همه کاندیدا‌ها و طرفداران نامزد‌ها باید اخلاق انتخاباتی و برگزاری رقابت سالم را مدنظر قرار دهند تا با حضور حداکثری مردم، عزت و اقتدار نظام و انقلاب و کشورمان را در این دوره از انتخابات حساس به دشمنان نشان دهیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار