تقویت مشارکت مردم در انتخابات وظیفه همه مسئولان است

فرماندار نهاوند گفت: تقویت مشارکت مردم در انتخابات وظیفه همه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند گفت: وظیفه مسئولان فراهم کردن شرایط برای تقویت مشارکت سیاسی و حداکثری مردم در انتخابات است و با اقدامات انجام شده نهاوند آماده برگزاری انتخابات است.

ناصری با تسلیت سی و دومین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: تقویت مشارکت سیاسی مردم در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و ضرورتی غیرقابل انکار و وظیفه همه مسئولان است.

او بیان کرد: اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو که تعیین کننده زمامدار امور اجرایی کشور و همچنین اعضای شورا‌های شهر و روستا‌های کشور است بر کسی پوشیده نیست و تجربه نشان داده است که رای بالا پشتوانه و حاشیه حمایتی قوی برای منتخبان ایجاد می‌کند.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: در انتخابات پیش رو با رعایت قانون، حفظ بی طرفی و امانتداری خود را ملزم به بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌دانیم.

فرماندار نهاوند افزود: همه اقدامات و تلاش‌های عوامل برگزاری انتخابات برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه انجام شده است و شهرستان آماده خلق حماسه است.

ناصری بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی خواهد افزود.

 او گفت: مشارکت حداکثری و حفظ سلامت مردم با توجه به شرایط کرونایی برای حضور در انتخابات وظیفه اصلی ما است و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ سلامت مردم ضروری است.

او اظهار داشت: فرمانداری به عنوان مجری برگزاری انتخابات در شهرستان با رعایت قانون، حفظ بی طرفی و امانتداری خود را ملزم به بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌داند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.