آلگری در ۲ سال گذشته پیشنهاد ۵ تیم را رد کرده است

مربی سابق تیم فوتبال یوونتوس درباره بازگشت آلگری به یوونتوس توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت گل، جیووانی گالئونه، مربی سابق و دوست نزدیک ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی جدید تیم فوتبال یوونتوس در مصاحبه‌ای در ارتباط با بازگشت این ایتالیایی به یوونتوس عنوان کرد: آلگری در ۲ سال گذشته ۵ پیشنهاد از تیم‌های بزرگ اروپایی دریافت و تمام آن‌ها را رد کرد.

او ادامه داد: آلگری این مدت در ۱۵ روز ۲ بار پیشنهاد چلسی را رد کرد و سپس یک بار نیز پیشنهاد تیم‌های بزرگی مانند رئال مادرید، چلسی، منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و همچنین آرسنال را با وجود علاقه به این باشگاه‌ها رد کرد و به تمام این تیم‌های بزرگ جواب منفی داد؛ اما احساس می‌کنم اگر آلگری اکنون در یوونتوس نبود و این تیم به او پیشنهاد نمی‌داد، اکنون او را به عنوان سرمربی رئال مادرید می‌شناختیم.

گالئونه درباره حضور آلگری در یوونتوس گفت: اگر آلگری سال گذشته به یوونتوس باز می‌گشت، شرایط کار برای او سخت می‌شد؛ اما اکنون که او بعد از ۲ سال به تورین بازگشته، باشگاه یوونتوس متوجه شده که اخراج آلگری چه اشتباه بزرگی بوده است.

آلگری در ۵ فصل هدایت یوونتوس موفق به کسب ۱۱ جام مختلف شد و یکی از پر افتخار‌ترین دوران این تیم تورینی را به نام خود ثبت کرد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

برچسب ها: آلگری ، یوونتوس ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار