رونالدو: به تمام اهدافم در یوونتوس رسیدم

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در خصوص حضورش در این تیم ایتالیایی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گمانه زنی‌ها در مورد آینده کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در حال افزایش بود که مهاجم یوونتوس پست طولانی در حساب اینستاگرام خود گذاشت و در آن ادعا کرد که پس از پیوستن به یوونتوس به تمام اهدافش در فوتبال ایتالیا رسیده است. رونالدو تا سال ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد، اما گفته می شود با چندین باشگاه برتر اروپایی از جمله رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد مذاکراتی داشته است.

کریستیانو رونالدو در اینستاگرام خود نوشته است: "زندگی و حرفه هر بازیکن فوتبال از فراز و نشیب‌ها ساخته شده است. سال به سال ما با تیم‌های خارق العاده، بازیکنان حرفه‌ای و اهداف بلند رو به رو هستیم، بنابراین همیشه باید تلاش کنیم تا خود را در بهترین سطح نگه داریم.

امسال ما در کسب قهرمانی در سری آ ناکام بودیم و تیم فوتبال اینتر میلان کاملا شایسته  قهرمانی در این رقابت ها بود و این موفقیت را به آن‌ها تبریک می گویم . با این حال، ما باید برای همه آن چه که در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ با یوونتوس به دست آوردیم  از لحاظ  تیمی و فردی ارزش قائل شویم. من از  آقای گل شدن در سری آ، در کشوری که هیچ چیز برای بردن در آن آسان نیست، بسیار خوشحال هستم. من به اهدافی که از روز اول حضورم در ایتالیا داشتم، یعنی کسب قهرمانی سری آ، فتح سوپر جام  و همچنین بهترین بازیکن و برترین گلزن دست پیدا کردم. ایتالیا بازیکنان فوق العاده، باشگاه‌های بزرگ و یک فرهنگ فوتبالی کاملا خاص دارد.

من قبلا گفته‌ام که رکوردهایم  را تعقیب نمی‌کنم، آن ها من را تعقیب می‌کنند. فوتبال ورزشی گروهی است، اما آمار فردی و درخشش هر بازیکن موفقیت تیم را تضمین می‌کند."


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار