آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز خواهد شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته خواهد شد.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین موارد اشاره می‌کنیم.

لیون سرمربی جدید خود را منصوب کرد

باشگاه لیون فرانسه پیتر بوس سرمربی سابق تیم‌های دورتموند و بایرلورکوزن را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام کرد. قرارداد این مربی هلندی با لیون تا ژوئن سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

سلتیک به دنبال سرمربی فاتح جام ملت‌های آسیا

باشگاه سلتیک اسکاتلند قصد دارد پوستک اوغلو سرمربی یوکوهاما مارینوس ژاپن را به خدمت بگیرد. این مربی نیز در تلاش است برای تصدی سمت سرمربیگری سلتیک، این تیم ژاپنی را زودتر از موعد ترک کند. این مربی با تجربه سال ۲۰۱۵ به همراه استرالیا فاتح جام ملت‌های آسیا شد.

مقاومت سبایوس در برابر انتقال قرضی

دنی سبایوس دو فصل اخیر را به صورت قرضی در آرسنال سپری کرده است، اما هافبک رئال مادرید از این روال خسته شده و گفته است حاضر نیست در سال ۲۰۲۱ یک قرارداد قرضی دیگری امضاء کند.

آگوئرو منتظر تصمیم مسی

گرچه از سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی به عنوان خرید جدید بارسا نام برده می‌شود، اما این مهاجم آرژانتینی تصمیم خود برای رفتن به نیوکمپ را به تعویق انداخته تا بداند که مسی چه تصمیمی برای آینده خود می گیرد.

قرارداد مسی با بارسلونا تابستان امسال به پایان می‌رسد و سرخیو منتظر تصمیم مسی است.

لیدز یونایتد از خرید هافبک لیورپول منصرف شد

لیدز یونایتد با وجود اینکه در چند پنجره اخیر نقل و انتقالات به دنبال خرید هری ولیسون از لیورپول بود، دیگر تمایلی به خرید او ندارد.

گارسیا در راه بارسلونا

اریک گارسیا مدافع تیم منچستر سیتی چهار سال پس از ترک کاتالونیا بار دیگر به بارسلونا بازخواهد گشت. این مدافع بیست ساله به پایان قرارداد خود با منچسترسیتی رسیده و خود را آماده بازگشت به بارسلونا می کند.

به نوشته مطبوعات اوایل ماه می‌او با بارسا به توافق رسیده بود.

منچستر یونایتد مقصدی واقع‌گرایانه برای سانچو

انتظار می‌رود که منچستر یونایتد در رقابت بر سر جذب جیدون سانچو ستاره انگلیسی دورتموند پیروز شود. سانچو وینگر انگلیسی دورتموند مورد توجه چندین تیم از جمله چلسی قرار گرفته است، اما انتظار می‌رود که منچستریونایتد برنده این رقابت شود.

بوسکتس و آلبا ساز ناسازگاری کوک کردند

سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا از جمله بازیکنانی هستند که درباره مسیر آینده بارسلونا تردید‌هایی دارند.

این دو بازیکن با تجربه با بارسا قرارداد دارند، اما گفته اند اگر احساس کنند که آرزو‌های فردی و تیمی آن‌ها در این تیم برآورده نمی‌شود به گزینه‌های دیگری فکر خواهند کرد.

آلگری خواهان بازگشت پوگبا و یوونتوس

آلگری سرمربی جدید یوونتوس خواهان جذب پل پوگبا از منچستر یونایتد است.

آلگری که روز گذشته جانشین پیرلو شد می‌خواهد پل پوگبا را به عنوان اولین خرید خود در این تیم معرفی کند. با توجه به بازگشت سرمربی سابق بیانکونری‌ها به آلیانس، خبر بازگشت پوگبا به تورین نیز در رسانه‌ها مطرح شده است.

اتلتیکو مادرید به دنبال مهاجم اودینزه

باشگاه اتلتیکومادرید برای تقویت خط حمله خود به دنبال خرید رودریگو دی پول است.

مادریدی‌ها ۲۰ میلیون یورو به علاوه چند بازیکن خود را برای خرید این بازیکن آرژانتینی به اودینزه پیشنهاد کرده اند، اما آن‌ها برای خرید دی پول باید با چند باشگاه رقابت کنند.

رم قرارداد میختاریان را تمدید می‌کند

باشگاه رم تصمیم دارد قرارداد جدیدی به هنریک میختاریان مدافع ارمنی خود پیشنهاد کند. رابطه میختاریان با خوزه مورینیو و سرمربی جدید رم زمانی که در منچستریونایتد بودند، تیره بود، اما گفته می‌شود مورینیو هنریک را یکی از بازیکنان کلیدی تیمش می‌داند.

اسپالتی سرمربی ناپولی شد

باشگاه ناپولی لوچیانو اسپالتی را جانشین گتوزو کرد. اسپالتی سابقه هدایت اینترمیلان در بین سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ را دارد و در سری آ نیز در تیم‌های رم، سامپدوریا و اودینزه نیز کار کرده است.

آژاکس به دنبال جذب برخواین

باشگاه آژاکس آمستردام در نظر دارد تابستان امسال استیون برخواین مهاجم تاتنهام را به خدمت بگیرد. این مهاجم هلندی در تاتنهام فرصت کمی برای بازی داشت و مطبوعات هلندی ادعا کردند که آژاکس با پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی قصد دارد او را به خدمت بگیرد، اما تاتنهام خواهان مبلغی حدود ۲۵ میلیون یورو است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار