آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز خواهد شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته می شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین موارد اشاره می‌کنیم.

منچستر سیتی برای خرید هری کین سقف تعیین کرد

تیم فوتبال منچسترسیتی مهاجم گلزن تیم تاتنهام را ۱۰۰ میلیون پوند قیمت گذاری کرد.

به نوشته نشریه منچستر ایوینینگ نیوز، سران منچستر سیتی ارزش هری کین را ۱۰۰ میلیون پوند می‌دانند و حاضر نیستند رقمی بیش از این را برای خرید کاپیتان تاتنهام هزینه کنند.این در حالی است که سران باشگاه تاتنهام در تلاش هستند تا کاپیتان ارزشمند تیم خود را به مبلغ ۱۵۰ میلیون پوند به فروش برساند. 

مذاکره ساری با لاتزیو

کالچو مرکاتو مائوریتزیو ساری در نظر دارد با مقامات باشگاه لاتزیو برای پذیرش هدایت این تیم ایتالیایی مذاکره کند. ساری که هدایت ناپولی، چلسی و یوونتوس را در کارنامه دارد قرار است در لاتزیو جانشین سیمئونه اینزاگی شود که به اینتر پیوسته است.

ساری که روز گذشته وارد رم شد، قرار است با کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو مذاکره کند.

سیمئونه با اتلتیکو مادرید تمدید می‌کند

دیه گو سیمئونه قرار است قرارداد خود را با باشگاه اتلتیکو مادرید تمدید کند. قرارداد فعلی این مربی آرژانتینی سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد، اما مادریدی‌ها مایل هستند به مدت ۲ سال دیگر قرارداد او را تمدید کنند. سیمئونه در طول دوران مربیگری در اتلتیکو ۸ قهرمانی از جمله قهرمانی فصل گذشته لالیگا را برای این تیم به دست آورده است.

آتالانتا رومرو را به خدمت می گیرد

کریستین رومرو، مدافع میانی تیم یوونتوس قرار است با قراردادی قطعی به آتالانتا بپیوندد.

این بازیکن آرژانتینی ابتدا با قرارداد قرضی ۲ ساله در سپتامبر سال ۲۰۲۰ به آتالانتا پیوست و بند خرید قطعی نیز در قراردادش وجود داشت. عملکرد این مدافع آرژانتینی سران آتالانتا را برای جذب قطعی او متقاعد کرده و حالا آتالانتا تصمیم گرفته است بند خرید قطعی او را یک سال زودتر فعال کند.

خرید قطعی رومرو ۱۶ میلیون یورو برای آتالانتا هزینه در بر خواهد داشت.

فیورنتینا مهاجم چلسی را قرضی می‌خواهد

تیمو باکایوکو تابستان امسال چلسی را ترک خواهد کرد و باشگاه فیورنتینای ایتالیا علاقه‌مند است که او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

مذاکرات ۲ طرف به زودی آغاز خواهد شد، اما مسئله مهم دستمزد این بازیکن است.

نشست آلگری و کادر فنی یوونتوس درباره نقل و انتقالات

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم یوونتوس و اعضای کادر فنی این تیم روز پنجشنبه نشستی را درباره نقل و انتقالات این باشگاه از جمله سرنوشت کریستیانو رونالدو برگزار کردند.

آلگری که از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ هدایت یووه را بر عهده داشت، حالا پس از ۲ سال به تورین برگشته و برای اولین سال بازگشتش برنامه‌هایی دارد.

رونالد کومان فصل آینده نیز در بارسا می‌ماند

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا تایید کرد که رونالد کومان، سرمربی هلندی این تیم فصل آینده هم هدایت بارسا را بر عهده خواهد داشت.

رونالد کومان که فصل گذشته جانشین کیکه ستین شد، در اولین فصل حضور خود در نیوکمپ نتوانست عملکرد خیلی موفقی داشته باشد و فقط موفق شد کوپا دل ری را فتح کند؛ اما در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به جایی نرسید تا شایعاتی درباره آینده این مربی هلندی مطرح شود، اما او یک بار دیگر رای اعتماد لاپورتا را برای یک فصل دیگر گرفته است.

تمایل اینترمیلان برای خرید بازیکن سلتیک

باشگاه اینترمیلان علاقه‌مند است که ادوارد، مهاجم سلتیک را به خدمت بگیرد.

اینتر که این فصل قهرمان سری آ شد، تصمیم دارد برای تقویت خط حمله خود این مهاجم ۲۳ ساله را جذب کند.

تیم‌های آث‌میلان و لسترسیتی نیز خواهان خرید این بازیکن جوان هستند که قراردادش با سلتیک سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.

تمایل مورینیو برای حفظ ژکو

خوزه مورینیو، سرمربی تیم رم ایتالیا مصمم است که ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی خود را برای فصل آینده نیز حفظ کند.

قرارداد ژکو با رم امسال به پایان می‌رسد و گفته می‌شود که او قصد دارد پایتخت ایتالیا را ترک کند، اما مورینیو ضمن تماس با ژکو به او اطمینان داده است که نقشی کلیدی در تیم فصل آینده بر عهده خواهد داشت.

پیشنهاد ۷۰ میلیون یورویی منچستر به واران

رافائل واران، مدافع فرانسوی تیم رئال مادرید تابستان امسال با قراردادی به ارزش ۷۰ میلیون یورو به منچستر‌یونایتد نقل مکان خواهد کرد.

شیاطین سرخ قراردادی ۵ ساله را به واران پیشنهاد کرده اند و او حاضر است پیشنهاد تمدید قرارداد رئالی‌ها را به خاطر منچستر یونایتد رد کند.

رئالی‌ها هنوز هم علاقه مند هستند که با این مدافع فرانسوی بر سر تمدید قرارداد به توافق برسند. قرارداد فعلی واران با رئال سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.

اگر مذاکرات بین رئال و واران به بن‌بست برسد، منچستریونایتد برای خرید او وارد میدان خواهد شد.

تلاش تاتنهام برای تمدید قرارداد با ستاره کره‌ای

باشگاه تاتنهام در تلاش است تا قرارداد هیونگ مین سون، ستاره کره‌ای خود را تمدید کند.

مذاکرات بین هیئت مدیره باشگاه و مدیر برنامه‌های این بازیکن کره‌ای در جریان و تاتنهام مطمئن است وقتی که تکلیف سرمربی تیم معلوم شود به زودی با سون به توافق خواهد رسید.

اتلتیکو آماده دریافت پیشنهاد برای سائول

باشگاه اتلتیکو مادرید آماده دریافت پیشنهاد برای سائول، هافبک اسپانیایی خود است.

اتلتیکو اعلام کرده است اگر پیشنهاد بسیار خوبی برای این بازیکن ۲۶ ساله به دستش برسد، با جدایی او موافقت خواهد کرد. از منچستریونایتد به عنوان مشتری این بازیکن نام برده می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار