حمایت‌های میلیونی بِرَند‌های کیش از اسکواش

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: امسال به دلیل در پیش بودن مسابقات آسیایی، رقابت‌های مختلفی به میزبانی استان‌های متفاوت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: آذر ماه سال گذشته رویکرد فدراسیون این شد که در سال ۱۴۰۰ طبق تقویم عملیاتی، هر ماه یک مسابقه در یک استان ثبت جهانی به میزبانی یک هیئت استان برگزار شود و هدف از این کار ارتقا و بهبود رنکینگ جهانی ایرانی‌ها و مخصوصا ملی پوشان ما بود. با توجه به این که سال گذشته مسابقات فیزیکی کمتری برگزار شد و امسال به دلیل این که اعزام به مسابقات تیمی آسیا، انفرادی بزرگسالان آسیا و جوانان را در پایان سال داریم، آمادگی جسمانی بازیکنان نسبتا مناسب است.

او افزود: این مسابقات آمادگی مدعیان را در حد قابل قبولی حفظ می‌کند. از آن جایی که پیک چهارم شیوع کرونا را سپری کردیم، این مسابقات در فروردین و اردیبهشت برگزار نشد و برپایی آن را به خرداد ماه موکول کردیم. اولین میزبانی را جزیره کیش داشت، با جایزه ۳۵ میلیون تومانی که نصیب علیرضا شاملی و او فاتح این بازی‌ها شد. یکی از برند‌های کیش از این مسابقات حمایت می‌کند و به دلیل حساسیت بالای آن ۲ تن از بازیکنان ما آسیب دیدند و بعد از کمی استراحت مجدد به تیم ملی بازمی گردند.

رئیس فدراسیون اسکواش در پایان اظهار کرد: مسابقات حرفه‌ای رنکینگ کیفی است؛ چرا که هم در تقویم فدراسیون جهانی و هم در تقویم فدراسیون ثبت شده اند. بخش بانوان از ۱۷ خرداد ماه و بخش مردان هم در ۲۰ خرداد با جایزه ۱۴ میلیون تومانی در تهران و در مجموعه انقلاب برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار