عزیزی‌پور: مسابقات جام ستارگان پدل به تیم ملی کمک می‌کند

سرمربی تیم ملی پدل مردان درباره این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر عزیزی‌پور سرمربی تیم ملی پدل مردان گفت: قرار بود مسابقات پدل تحت عنوان جام ستارگان از ابتدای سال آغاز شود، اما به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و مجوز برگزاری آن صادر نشد.

او گفت: با پیگیری‌های انجمن پدل و فدراسیون اسکواش قرار این شد تا مجوز برگزاری مسابقات را بدون حضور تماشاگران داشته باشیم. در حال حاضر تا پایان زمان ثبت نام چهار روز باقی مانده و استقبال خوبی هم از استان‌های مختلف شده است.

سرمربی تیم ملی بیان کرد: کمیته مسابقات انجمن پدل مسابقات را به ۲ بخش مقدماتی و جدول اصلی تقسیم کرده است تا شرایط را برای حضور علاقه‌مندان به این رشته فراهم کند.

دبیر فدراسیون اسکواش عنوان کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار خواهد شد. آن چیزی که مد نظر ما است این است که این رقابت‌ها از لحاظ پراکندگی و حضور ورزشکاران از تمام کشور باشد.

او اضافه کرد:، چون ثبت نام تمام نشده نمی‌توانم اعلام کنم که چند تیم برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کرده اند. به نظر می‌رسد مسابقات با حضور تیم‌های زیادی برگزار شود. جوایز نقدی برای تیم‌ها در نظر گرفته ایم. این مسابقات در بخش مردان برگزار می‌شود و قرار است بعد از آن مسابقات در بخش بانوان آغاز شود.

عزیزی‌پور یادآور شد: این مسابقات قطعا به پیشرفت پدل کمک می‌کند. مجوز پخش مستقیم تلویزیونی فینال مسابقات هم گرفته شده است.

او ادامه داد: وقتی مسابقات انتخابی برگزار می‌شود صرفا نام انتخابی روی آن گذاشته می‌شود. با توجه به اینکه آخرین انتخابی تیم ملی سال گذشته برگزار شد، این مسابقات ارزیابی می‌شود و نفراتی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند. این مسابقات رنکینگ کشوری دارد و از آنجایی که کمیته با عنوان انجمن پدل فعالیت خود را شروع کرده، سه مسابقه قبلی رنکینگ داشت و این مسابقات می‌تواند آغازگر رنگینک جدید و ثبت شده رسمی در انجمن باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار