سلیمانی: صالحی امیری به ما قول حمایت کامل داده است

رئیس فدراسیون اسکواش درباره شرایط این رشته ورزشی و تمرینات تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در خصوص بازدید صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از این فدراسیون گفت: سال ۹۷ با حضور مقامات ورزش، بچه‌های تیم ملی بزرگسالان در رشته مردان برای اولین بار از زمان تاسیس فدراسیون اسکواش، توانستند مقام سوم مسابقات قهرمانی آسیا را به دست بیاورند. سال قبل هم که مقامات عالی ورزش در اردو‌های تیم ملی حاظر شدند، ۴ ملی پوش جوان ما توانستند مدل‌های نقره و طلا را برای اولین بار کسب کنند.

او گفت: خروجی حضور صالحی امیری در این فدراسیون این بود که در بحث اعزام ها، تهیه بلیت هواپیما و تامین تجهیزات کمیته ملی المپیک به ما کمک خواهد کرد.

او ادامه داد: اردو‌های تیم ملی جوانان امروز بعد از یک سال، مجدد شروع شد. اردو‌ها به صورت ۴ نفره و ۶ نفره (به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی) تعریف شده اند.

سلیمانی در خصوص قول صالحی امیری برای تامین تجهیزات گفت: صالحی امیری در جلسه امروز اعلام کرد که به هر ورزشکار ۷ تا ۱۰ میلیون تومان و بسته‌هایی شامل البسه، راکت و توپ اختصاص خواهد داد.

او گفت: این موضوع هم در پدل و هم در اسکواش اتفاق خواهد افتاد. به محض اینکه پول به حساب فدراسیون اسکواش واریز شود، تجهیزات را به تک تک ورزشکاران اهدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.