رئیس هیئت اسکواش شمال غرب تهران: تلاش می‌کنیم در جمع برترین‌ها قرار گیریم

پژمان رفتاری گفت: برای قرار گرفتن در جمع برترین‌های کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان رفتاری رئیس هیئت اسکواش شمال غرب تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: با برنامه ریزی، برنامه محوری و تلاش، عزمی جدی داریم تا یکی از بهترین هیئت‌های ورزشی استان و حتی کشور را به نام خود ثبت کنیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فضا‌های مناسب اسکواش در تهران ایجاد شود تصریح کرد: ما در هیئت سعی می‌کنیم ابتدا مشکلات زیر ساختی را برطرف کنیم و به دنبال آن فعالیت‌های استعداد یابی، توانمندسازی و برگزاری جشنواره‌ها را با تمام ظرفیت در برنامه داریم.

رفتاری با اشاره به اینکه موضوع استعدادیابی از محور‌های اصلی برنامه‌های توسعه‌ای در هیئت اسکواش شمال غرب تهران است افزود: این حرکت یکی از کار‌های اصولی و بنیادین در حوزه ورزش است که پیگیر آن هستیم. ما می‌توانیم از ظرفیت نیرو‌های تحصیلکرده و ورزشکاران خبره در اسکواش به عنوان منبعی سرشار استفاده کنیم به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم بخشی از مسئولیت استعدادیابی را به جوانان تحصیلکرده و توانمند در ورزش اسکواش واگذار کنیم.

رئیس هیئت اسکواش شمال غرب تهران خاطرنشان کرد: به اعتقاد من استان تهران ظرفیت‌های بالایی برای توسعه ورزش اسکواش دارد و به همین منظور در راستای پیشبرد اهدافی که داریم با قدرت قدم بر می‌داریم.
انتهای پیام/

برچسب ها: اسکواش ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار