رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی :

انتخابات، نماد وحدت و همدلی در جامعه است

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت:حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشرو، وحدت و همدلی جامعه را در برابر تهدیدات دشمن تقویت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در چهارمین جلسه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی، انتخابات را نماد وحدت ملی دانست و گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگر جامعه ما نیاز به وحدت و همدلی دارد و انتخابات ۲۸ خرداد می‌تواند استحکام بخش بیشتر پایه‌های نظام باشد.

او  با بیان اینکه دشمن می‌خواهد این فرصت را تبدیل به تهدید کند و دنبال ایجاد تفرقه است افزود: حضور مردم در این عرصه بار دیگر تهدیدات و خطر‌ها را از نظام دور می‌کند.

حجت الاسلام حمیدی با تاکید بر اینکه هر چه فضای انتخابات سالم‌تر باشد، مشارکت مردم بیشتر می‌شود گفت: نامزدها، هواداران آنها، کاربران فضای مجازی و مسئولان همه باید در این خصوص هوشیار باشند و از ایجاد اختلافات سیاسی بپرهیزند.

رئیس کل دادگستری استان آمادگی دستگاه قضایی را برای برخورد با عوامل تفرقه افکن اعلام کرد و افزود: فضای مجازی باید برای برخورد با این افراد بیشتر از گذشته رصد و مدیریت شود.

او همچنین توجه به رعایت توصیه‌های بهداشتی را برای تامین سلامت مردم در روز انتخابات ضروری دانست و افزود: مسئولان باید تمام تدابیر لازم را در این خصوص بیاندیشند و به مردم برای نظارت بر رعایت این توصیه ها، اطمینان دهند.

حجت الاسلام حمیدی در ادامه با اشاره به گرانی برخی اقلام اساسی مردم بویژه نان، از سازمان بازرسی استان خواست به این مسئله ورود کند و تناقض بین ابلاغیه نانوا‌ها برای افزایش قیمت و تکذیب مسئولان را در این خصوص بررسی کنند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار