تبلیغات زودهنگام برخی نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی

معاون دادگستری خراسان جنوبی گفت: با وجود تشکیل شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان متأسفانه برخی از افراد اقدام به تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، وحدانی‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: برعکس برخی از استان‌های کشور که ممکن است موضوع انتخابات با حاشیه‌هایی همراه باشد در خراسان‌جنوبی به واسطه اعتقاد و باور‌های مردم حضور و مشارکت در انتخابات همواره وجود داشته است.

او افزود: در انتخابات سال جاری نیز هر چند مردم از مسائل اقتصادی گلایه‌هایی دارند، ولی تمام تلاش و همت ما این است که بتوانند هوشمندانه با حضور حدأکثری خود مشارکت بالایی را رقم بزنند.

وحدانی نیا با اشاره به اینکه فضای انتخاباتی خراسان‌جنوبی از طریق اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرم انتخابات مورد رصد قرار می‌گیرد، ادامه‌داد: متأسفانه در شرایطی که هنوز اسامی تأیید صلاحیت شده‌ها اعلام نشده برخی از افراد اقدام به تبلیغات در فضای مجازی می‌کنند که این مهم توسط پلیس فتای استان پیگیری می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی با اشاره به تدوین منشور اخلاقی انتخابات در خراسان‌جنوبی گفت: نامزد‌های انتخاباتی و طرفداران آن‌ها باید مسائل اخلاقی و قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند تا دچار حاشیه‌سازی در انتخابات شورای شهر و روستا و حتی ریاست جمهوری در استان نشویم.

او با اشاره به تشکیل شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: وقتی که مسائل اخلاقی و قانونی مد نظر باشد حتی در صورت رد صلاحیت یک فرد، او رسیدگی به حقوق خود را از مسیر قانونی طی خواهد کرد.

وحدانی‌نیا بیان‌کرد: ما موضوعی را در انتخابات گذشته نیز داشتیم که از افراد درخواست عضویت در کانال‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها در ازای پرداخت مبلغی را می‌کردند که این موضوعی یک کلاهبرداری بود و امیدواریم در انتخابات جاری مردم فریب این کلاهبرداری‌ها را نخورند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.