مقام جنبش فتح: موشک‌های جنبش حماس توان رژیم صهیونیستی را متزلزل کرد

یکی از مقامات جنبش فتح برخلاف رویه این جنبش از موشک‌های محور مقاومت فلسطین دفاع کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، جبریل رجوب، دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح که روزی برخی از رهبرانش به موشک‌های مقاومت لقب «موشک‌های بیهوده داده بودند» به توانایی موشک‌های جنبش حماس فلسطین اذعان کرد و گفت موشک‌هایی که از نوار غزه شلیک شد اسرائیل و توان امنیتی رژیم صهیونیستی را متزلزل کرد.

بر این اساس، وی گفت: به اشکال مختلف مقاومت درود می‌فرستیم. همان موشک‌هایی که رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورد و به نظریه امنیتی آنان ضربه زد و آنچه در شهر‌های داخل (اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ میلادی) رخ داد به چیزی که به نام زندگی مشترک در یک نظام نژادپرست و فاشیست شهرت داشت، پایان داد.

وی تأکید کرد نبرد قدس همچنان سنبل و نماد است و همچنان از طرف راستگرایان فاشیست اسرائیل در فهرست هدف قرار دارد. توپ اکنون در زمین فلسطینیان است و لازم است آنچه رخ داد به سازوکار وپایه‌هایی برای تلاش بر مبنای وحدت در میان فلسطینیان و وحدت در هدف تبدیل شود.

رجوب تصریح کرد این پیروزی، همه فلسطینیان را در قدس و غزه و کرانه باختری و فلسطینیان سال ۱۹۴۸ و فلسطینیان در خارج و نیز جهانیان را متحد کرد و تلاش‌های اسرائیل که کوشید القا کند قربانی است شکست خورد.

وی گفت: آنچه در محله شیخ جراح و الاقصی و شهر‌های کرانه باختری رخ می‌دهد نشان می‌دهد نبرد با اشغالگران ادامه دارد. گفتگوی ملی تنها راه برای پایان دادن به دو دستگی بین فلسطینیان و ساختن شراکت است و اولویت کنونی باید فکر کردن به یک دولت وحدت ملی باشد.

این مسئول فتح همچنین خاطر نشان کرد: رابطه با حماس قطع نشده است و ما برای گفتگوی دو جانبه با حماس و گفتگو‌های ملی فراگیر و برگزاری کنفرانس دبیران کل گروه‌های فلسطینی آماده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار