تخریب اماکن مسکونی غزه، تنها دستاورد رژیم متجاوز صهیونیستی

در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۳۵ برج مسکونی به طور کامل تخریب و خساراتی به ۱۵ هزار واحد مسکونی وارد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، با توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، حجم خسارات فراوان وارده به منطقه در نتیجه این حملات بیشتر برملا می‌شود به طوری که در این حملات ۱۳۵ برج مسکونی تخریب شد و خساراتی به ۱۵ هزار واحد مسکونی وارد شد و میزان خسارات وارده به منطقه دویست و پنجاه میلیون دلار ارزیابی شده است.

این درحالی است که گردان‌های القسام با برگزاری یک سان نظامی به سوی خانه «بسام عیسی» از مقامات تیپ غزه که توسط نظامیان رژیم صهیونیستی ترور شد، حرکت کردند.

به گزارش اسراء البحیصی خبرنگار العالم از غزه، در حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه برخی از اعضای خانواده‌های فلسطینی زنده مانده اند تا به عنوان شاهد به بیان جنایات رژیم صهیونیستی بپردازند.

یکی از شاهدان گفت: یک فروند موشک اف ۳۵ به خانه مذکور اصابت کرد که در نتیجه اعضای خانواده زیر آوار ماندند و صدای پدر پدر گفتن فرزندان از زیر آوار به گوش می‌رسید.

یکی دیگر از شاهدان افزود: به خانه‌ای که مشاهده می‌کنید، ظرف چند دقیقه هشتاد موشک اصابت کرد و وضعیت بسیار بد و وحشتناکی رقم خورد.

خبرنگار العالم در ادامه گفت: با پایان جنایات اسرائیلی‌ها، میزان خسارات وارده به نوار غزه برملا می‌شود، بر اساس گزارش‌های ارائه شده، در این حملات ۱۳۵ برج مسکونی به طور کامل تخریب شد و به بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی، ۶۸ مدرسه و مرکز بهداشتی و ۳۳ مرکز رسانه‌ای خساراتی وارد شد.

نافذ المدهون، صاحب یک برج تخریب شده در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت: رژیم صهیونیستی به معنای واقعی کلمه به ساختمان‌های غیر نظامی، غیر نظامیان، مراکز بهداشتی و پزشکی و دفاتر وکلا حمله کرده است.

از سوی دیگر گردان‌های عز الدین القسام با برگزاری یک سان نظامی تاکید کرد که همچنان در صحنه حاضر است و منتظر جنایاتی است که در حق بی گناهان اعمال شود.

به طور ناگهانی و بدون اینکه از پیش مطلع باشیم از حضور «یحیی السنوار و روحی مشتهی» از اعضای برجسته حماس که برای تسلیت گویی به خانه شهید «بسام عیسی» فرمانده تیپ غزه آمده بودند غافلگیر شدیم.

این مبارزان در برابر اشغالگران ایستاده اند تا به صهیونیست‌ها ثابت کنند که همواره در برابر آن‌ها پیروز هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار