صهیونیست‌های افراطی خود را برای حمله به مسجدالاقصی آماده می‌کنند+فیلم

رسانه‌های عبری اعلام کردند گروه‌های افراطی صهیونیست با حمل سلاح اتوماتیک خود را به ورودی‌های مسجدالاقصی رسانده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آمادگی گروه‌های افراطی ساکن اراضی اشغالی مخصوصا «گروه المعبد» برای حمله به مسجد الاقصی خبر دادند.

گروه المعبد به همراه بسیاری از حامیانشان در ورودی «المغاربه» جمع شده‌اند که به گفته شاهدان عینی با خود سلاح‌های اتوماتیک نیز دارند.

طبق اعلام قبلی، رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان خواسته بود تا دو هفته یا بیشتر به مسجدالاقصی نروند با این حال، این گروه‌های افراطی به مسجدالاقصی آمده و خواستار رفع این محدودیت شدند. «ایتمار بن غفیر» عضو پارلمان رژیم صهیونیستی که از صهیونیست‌های افراطی نیز هست از شهرک‌نشینان دعوت کرد به مسجدالاقصی حمله کنند.

بن غفیر در توئیتر خود نوشت: «ساعت ۷ صبح در‌های مسجدالاقصی باید به روی یهودیان باز شوند در غیر این صورت این به منزله تسلیم شدن اسرائیل مقابل حماس است.»

روزنامه‌نگاران و اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی ادعا کردند کابینه این رژیم به ریاست «بنیامین نتانیاهو» در آتش‌بس با طرف فلسطینی قرار گذاشته‌اند که یهودیان و صهیونیست‌ها نتوانند به مسجدالاقصی حمله کنند.

رسانه‌های فلسطینی نیز اعلام کردند نظامیان اشغالگر دبیر حرکت فتح را در قدس دستگیر کردند.

روز جمعه رژیم صهیونیستی بعد از ۱۱ روز تجاوز وحشیانه به غزه و شهادت ۲۷۴ تن از مردم فلسطین که در بین این تعداد ۷۰ کودک و ۴۰ زن بودند و زخمی شدن بیش از ۸۹۰۰ تن دیگر، مجبور به اعلام آتش‌بس در غزه و دیگر اراضی اشغالی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۴:۰۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
حماس نباید آتش بس رو قبول میکرد و به حملات موشکی ادامه میداد و حزب الله لبنان هم باید وارد نبرد با رژیم جعلی و تروریست اسرائیل میشد تا کی باید وجود نحس تروریستهای وحشی صهیونیستی رو تحمل کرد بهترین فرصت بود که یکبار برای همیشه شر این غده سرطانی رو از روی زمین محو میکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
خدایا به فریاد ما مظلومان برس و از دست شیطان جن و انس خلاصمون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
صهیونست ها دیگه نفس هایی اخر شون رو میکشن خدا با فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۴۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ .
پاك و منزّه است آن (خدايي ) كه بنده اش را از مسجدالحرام تا مسجدالاقصي كه اطرافش را بركت داده ايم شبانه برد، تا از نشانه هاي خود به او نشان دهيم . همانا او شنوا و بيناست .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
" صدق الله العظیم " و " صدق الله العلی العظیم". لبیک یا رسول الله ص .
مقاومت اسلامی فلسطین باید پر قدرت ورود کند و هر کنشی را با شدیدترین واکنش در قدس شریف مسجد القصی مطهر و نورانی پاسخشان دهد حیدروار مقتدرانه و قدرتمندانه و غیرتمندانه و سلحشورانه خیبر کنشون کنید این صهیونیستهای خار نکبت خبیث نژادپرستان غاصبین را تا بفهمند دیگر دوران بزن بگیر ببند ببر بازداشت کردن اسیر کردن یک طرفه ناجوانمردانه در سر تا سر فلسطین اشغالی و قدس شریف گذشته . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل بموقع و تمام کننده .
آخرین اخبار