تأکید دوباره حماس بر گزینه مقاومت

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بار دیگر بر گزینه مقاومت در برابر دشمن تأکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه الجزیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد در سخنانی بار دیگر بر گزینه مقاومت در برابر تجاوزات دشمن تأکید کرد.

جنبش حماس اعلام کرد: معادله‌ای که مقاومت با موشک‌های خود آن را اثبات کرد، نشان داد گزینه مقاومت همه جانبه، قادر است تا جلوی تجاوز را بگیرد.

رأفت ناصیف، از سران جنبش حماس امروز یکشنبه اعلام کرد پیروزی جنگ «شمشیر قدس» به برکت خون شهدا و قهرمانی مقاومت در میدان بود.

او در مصاحبه ای با پایگاه فلسطینی «دنیا الوطن» اعلام کرد: ما پیروزی را که مقاومت قهرمانانه در جنگ «شمشیر قدس» آن را محقق کرد و توانست با قدرت و اقتدار در برابر تجاوز صهیونیست ها به شهر قدس و مسجد الاقصی بایستد، تبریم می گوییم.

این مقام جنبش حماس در ادامه تصریح کرد: معادله ای که مقاومت با موشک های خود در برابر تجاوز به اثبات رساند، نشان داد گزینه مقاومت همه جانبه و درگیری میدانی با اشغالگران قادر است تا جلوی تجاوز صهیونیست ها به سرزمین و مقدسات مان را بگیرد.

او همچنین اعلام کرد: ما از تمامی ملت قهرمان در غزه تقدیر می کنیم که در پشت مقاومت با ثبات ایستاد. غزه با مردان، زنان و کودکانش در جنگ حضور داشتند. خانه های ما خندق های مقاومت بود. جوانان ما سربازان مقاومت بودند و نوزادانمان را نذر مقاومت کرده بودیم.

رأفت ناصیف در ادامه به ملت فلسطین در کرانه باختری که 29 شهید در درگیری های قهرمانانه در نقاط درگیری داد، تبریک گفت و اعلام کرد: پیام این کار آن است که ملت ما به شکلی یکپارچه در پشت مقاومت و به خاطر قدس ایستاده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار