حماس: حمایت ایران از مقاومت در تحقق پیروزی سهیم بود

یکی از رهبران حماس پیروزی مقاومت در نبرد شمشیر قدس علیه دشمن صهیونیستی را به ملت فلسطین، امت عربی و اسلامی، محور مقاومت و در رأس همه به ایران تقدیم کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یونیوز، اسماعیل رضوان یکی از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، تأکید کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در تحقق پیروزی مقاومت علیه اسرائیل سهیم بود و مقاومت برای دفاع از قدس به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام جهاد می کند.

اسماعیل رضوان افزود: آنچه بدست آمد سیلی محکمی به صورت رژیم اشغالگر و دنباله روهای آن که به عادی سازی پرداخته اند بود. این درحالی است که ایران همچنان از مقاومت حمایت می کند. ما تأکید می کنیم مقاومت تا آزادی کامل فلسطین پایداری خواهد کرد.

این مقام ارشد حماس گفت: حاج قاسم سلیمانی شهید شد، اما آثار او همچنان در میدان می درخشد. این آثار را در موشک های نقطه زن و دور بردی که سرزمین های اشغالی را هدف قرار داد، مشاهده کردیم.

وی گفت: پیام ما به رهبر عالی جمهوری اسلامی این است که مقاومت در فلسطین، مایه شرافت و کرامت امت اسلامی خواهد بود و تا آزادی کامل فلسطین به پیش خواهد رفت. این پیامی است که امام خمینی رحمة الله علیه به آن ایمان داشت و همچنان رهبر، دولت و مردم ایران آن را باور دارند و از آن حمایت می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
درود برمقاومت ودرود برقدس
Netherlands
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
درود ، ما همراه مظلوم وایمیسیم و نظاره گر ظلم بودن و سکوت بر کشتار بی گناهان رو بر نمی تابیم...
آخرین اخبار