ارتباط دانشجویان و مسئولین کم رنگ شده است

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: ارتباط مسئولین و دانشجویان کمرنگ شده است و دانشجویان نسبت به مسائل بی تفاوت شده اند.

ذاکریان کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: دانشگاه به فرموده امام باید مبدا همه تحولات باشد، اما محقق نشدن این مسئله ناشی از مسائل مختلف است.

او افزود: یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری مسئله نشست و برخاست مسئولین با دانشجویان است که به نظر می‌آید این مسئله یکی از مسائل مغفول مانده است.

ذاکریان تصریح کرد: امروز حتی در برخی دانشگاه‌ها خود مسئولین دانشگاه که متولی اداره دانشگاه هستند کمتر فرصت ارتباط با دانشجویان را دارند، چه برسد به سایر مسئولین!


بیشتر بخوانید


کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: بحث کم رنگ شدن فعالیت تشکل‌های دانشجویی نیز مطرح است که عمده آن‌ها با دغدغه فراتر از دانشگاه و حتی یک کشور به وجود می‌آیند و باید فعالیت موثر داشته باشند.

او بیان کرد: گا‌ها دانشجویان نسبت به حتی مطالبات خودشان در فضای دانشگاه و خوابگاه این احساس تکلیف را نمی‌کنند و رنگ و بوی فعالیت سیاسی را ندارند و نسبت به مسائل بی تفاوت شده و فقط به دنبال مباحث علمی خود هستند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
مرتضی
۱۴:۲۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
به آقای ذاکریان باید گفته شود تا حکومت شیوه حکومت داری خود را عوض نکند، وضعیت به همین منوال خواهد بود.دیگر وطن برای سایر اقشار جامعه نیز معنا و مفهموم ندارد چه برسد به دانشجویان که با مشکلاتی عجیبی در دوران دانشجویی سرو کله می زنند.
خانه از پای بست ویران است/خواجه در بند نقش ایوان است