فرماندار نهبندان؛

قانون را به نفع مردم خم کنید

بیکی گفت: قانون را نشکنید بلکه آن را به نفع مردم و در جهت کسب رضایت آن‌ها خم کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی این شهرستان از زحمات مالکی مدیر جهاد شهرستان تشکر کرد و گفت: فرصت خدمت رسانی به مردم فرصتی محدود است بنابراین باید این فرصت را مغتنم شمرد.

او حیدر پور را به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی نهبندان معرفی کرد و افزود: تمامی اقدامات انجام شده در جهت کسب رضایت مردم است و هدف خدمت رسانی صحیح به آنهاست.

بیکی ادامه داد: مطالبات به حق و بی انتهای مردمی، کمبود اعتبارات ابلاغی و کسری بودجه باعث شده تا مسئولیتی خطیر و سنگین بر دوش مسئولان قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید


فرماندار شهرستان نهبندان اظهار کرد: استفاده درست از فرصت‌هایی که پیش رو قرار می‌گیرد می‌تواند زمینه توفیق در مسیر خدمت و زندگی را برای مسئولان فراهم کند.

او تصریح کرد: هنگامی که مسئولی کاری شایسته انجام می‌دهد و مردم از آن بهره‌مند شوند دعای خیری که از جانب مردم به آن مسئول می‌رسد بهترین پاداش برای کار اوست.

بیکی گفت: رسالت جهاد کشاورزی به ویژه در شهرستان نهبندان به دلیل خو گرفتن با فعالیت کشاورزی و دامداری گسترده‌تر است.

فرماندار شهرستان نهبندان ادامه داد: علی رغم محدویت‌هایی که به ویژه در بخش کشاورزی وجود دارد، اقدامات بسیار خوبی در این حوزه رغم خورده است و بایستی توجه مسئولین و اعتبارات ملی را به این شهرستان جلب کنیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.