استاندار خراسان جنوبی:

برخورد با افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند

معتمدیان گفت: برای تامین سلامت عمومی و حفظ جان مردم، هرگز کوتاه نمی‌آییم و با جدیت در موارد کوتاهی برخورد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهرستان طبس گفت: هر صنفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکند، با جدیت برخورد و پلمب خواهد شد.

او افزود: رعایت فاصله‌ها و توجه به دستور‌های بهداشتی می‌تواند از پیک کرونا به شدت بکاهد و با فرهنگ‌سازی توسط کمیته اطلاع‌رسانی و با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی، باید مردم را نسبت به مسائل آگاه کرد.

معتمدیان تاکید کرد: از همه ظرفیت‌های استان، گروه‌های جهادی و نیرو‌های جوان انقلابی و بسیجیان استفاده شده و به تولید اقلام مورد نیاز بهداشتی اهتمام کرده‌ایم.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی بیان کرد: سختگیری و دقت نظر باعث شده که میزان بهبود یافتگان بیماری کرونا بالا باشد و البته به علت قدرت سرایت این بیماری، نسبت به شناسایی بیماران اقدام شده و در نقاهت‌گاه‌ها نگهداری خواهند شد.

معتمدیان افزود: مردم در منزل نیز باید چارچوب مسائل بهداشتی را رعایت کنند و سعی کنند در خانه بمانند.

در این بازدید استاندار خراسان جنوبی با اهدای گل از کادر بهداشت و درمان بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس قدردانی و همچنین از سالن نه دی که محل قرنطینه‌ی فوق العاده برای بیماران کروناییست بازدید کرد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برای خداقوت به کادر بهداشت و درمان و رصد مشکلات و کمبود‌های احتمالی به شهرستان طبس آمده‌ام و ضمن بررسی موارد ضروری تصمیماتی که به آرامش عمومی و سلامت مردم کمک کند، خواهیم گرفت تا مردم بدانند مسئولان در کنارشان هستند و با اینکه کرونا می‌تواند دامان ما را هم بگیرد، اما بخاطر سلامت جامعه در صحنه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه طبس از درایت، جدیت و پیگیری دلسوزانه مهندس معتمدیان در موضوع کرونا قدردانی کرد و افزود: حضور دلسوزانه بسیجیان و نیرو‌های نظامی و انتظامی در صحنه مبارزه با کرونا نیز سپاسگزاری کرد و از مردم خواست به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.