از این پس در بیرجند عوارض نوسازی را آنلاین پرداخت کنید

امکان پرداخت عوارض نوسازی شهرداری بیرجند به صورت آنلاین در سایت شهرداری فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، قلی نژاد  ، مدیر آمار و فناوری اطلاعات شهرداری بیرجند گفت: در اجرای سیاست های دولت الکترونیک، شهرداری و شهروند الکترونیکی؛ پرداخت آنلاین عوارض نوسازی برای شهروندان در سایت شهرداری امکان پذیر شد.

وی افزود: این اقدام شهرداری با هدف توسعه خدمات غیر حضوری و کاهش سفرهای شهری، تسهیل در امر پرداخت عوارض نوسازی و امکان پرداخت عوارض به صورت آنلاین برای همه مردم اجرا شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت عوارض نوسازی از طریق آدرس http://esup.birjand.ir/Ugp/New/desk.html و در لینک بدهی عوارض نوسازی با وارد کردن کد نوسازی ملک فراهم شد، افزود: علاوه بر این، می توان از طریق سایت شهرداری به آدرس http://birjand.ir و لینک خدمات الکترونیک شهرداری و از قسمت پرداخت عوارض نوسازی وارد سایت شد.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات شهرداری بیرجندگفت: شهرداری‌ها مکلف به کسب درآمد از منابع مردمی هستند و یکی از منابع اصلی برای درآمد شهر عوارضی است که از سوی شوراها به صورت محلی وضع می‌شود.

قلی نژاد افزود: عوارض خودروی سالیانه، عوارض کسب و پیشه و عوارض نوسازی از جمله عوارضی است که مردم می‌توانند به وسیله آن به درآمد پایدار شهرداریها کمک کنند تا بخش مهمی از هزینه‌های تامین رفاه و افزایش خدمات شهروندی فراهم شود.

انتهای پیام/ک

پرداخت آنلاین عوارض نوسازی در شهرداری بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار