پایان رقابت‌های بوکس خراسان جنوبی

رقابت‌های بوکس مردان باشگاه‌های خراسان جنوبی با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

طالبی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: مسابقات قهرمانی بوکس مردان باشگاه‌های خراسان جنوبی با حضور ۱۱۰ ورزشکار از ۸ تیم از شهرستان‌های بیرجند، فردوس، سرایان، نهبندان و قاین به مدت دو روز به میزبانی سالن مروت شهرستان بیرجند با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

وی افزود: در بخش تیمی این دوره از رقابت‌ها تیم بوکس شایان به مربیگری احمد رجب پناه و محمد علی قربانی با ۶ طلا سکوی اول، تیم بوکس مبارزان به مربیگری امیر ثنایی فر با ۵ طلا و باشگاه ایران آریا به مربیگری علی علیزاده با ۳ طلا به ترتیب سکو‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس نیز گفت:مسابقات فوتسال جام فجر بانوان شهرستان طبس در دو رده سنی بزرگسالان و نونهالان که از بهمن ماه سال جاری آغاز شده بود، با معرفی تیم‌های برتر در دو رده سنی به پایان رسید.

وی افزود:در رده سنی نونهالان تیم‌های تراشکاری توفیق، شاهین نوین و نقش آفرین و در رده سنی بزرگسالان تیم فوتسال بانوان شهرداری، هیئت فوتبال دیهوک و گالری آراز به ترتیب سکو‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/غ

پایان رقابت‌های فوتسال طبس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.