نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد:

جهت گیری منفعتی مقابل اسلام ناب قرار گرفت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:از ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون جهت گیری‌های منفعتی در مقابل اسلام ناب قرار گرفته و انگیزه گرایش به اسلام متفاوت بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با جمعی از فعالان جبهه مقاومت کشور‌های یمن، بحرین و سوریه گفت: از ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون جهت گیری‌های منفعتی در مقابل اسلام ناب قرار گرفته و انگیزه گرایش به اسلام متفاوت بوده است.

وی افزود: انگیزه مسلمانان از روی آوردن به اسلام از صدر تاریخ متفاوت بوده است، اما طریقه قرار گرفتن در آزمایش‌ها سطح مسلمانیت مسلمان را تعیین می‌کند.

آیت الله سید علیرضا عبادی گفت: پس از آزمایش اسلامی، ابوذر و ابوسفیان‌ها مشخص می‌شوند و انگیزه مسلمان و مسلمان نما‌ها از اسلام ناب و اسلام تحریف شده نمایان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در ۱۴۰۰ سال گذشته نمره خوبی در آزمایش‌ها نداشتیم و به دلیل عدم شجاعت قدم پس گذاشتیم.

وی گفت: همواره دین را با منافع روز سنجیدن و دین را در نظر نگرفتن نتیجه‌ای جز این روند نخواهد داشت.

آیت الله سید علیرضا عبادی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام ناب سر برآورد که همه دنیا هم با آن مخالف هستند و عده‌ای نیز مسلمان هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در قیام عاشورا مسلمانان به بهانه‌های مختلف امام حسین (ع) را تنها گذاشتند، گفت: عده‌ای نیز تا آخرین قطره خون جنگیدند و از انگیزه‌ای که نسبت به اسلام ناب داشتند کوتاه نیامدند.

وی افزود: ظهور حضرت حجت (عج) نیازمند مسلمانانی از نوع یاران امام حسین است وگرنه مسلمانی که تحت تأثیر لیبرال غرب قرار بگیرد جز ظلم و بی تفاوتی نتیجه‌ای نخواهد داشت.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه اراده الهی بر پیروزی جبهه حق است، اظهار کرد: خداوند اگر بخواهد، قلیل را بر کثیر پیروز می‌کند و داستان قوم حضرت موسی (ع) و فرعونیان در قرآن کریم گواهی روشن بر این سخن است.

همایش بین المللی «۴۰ سال مبارزه با اسلام آمریکایی» امروز (چهارشنبه) با حضور شخصیت‌هایی از کشور‌های یمن، بحرین و سوریه در بیرجند برگزار می‌شود.  

فعالان جبهه مقاومت از صبح فردا به شهرستان‌های خراسان جنوبی سفر می‌کنند و روز جمعه با حضور در صحرای طبس (محل سقوط هواپیما‌های آمریکایی)، خراسان جنوبی را به قصد حضور در آرامگاه شهید محسن حججی ترک خواهند کرد.
انتهای پیام/غ

اراده الهی بر پیروزی جبهه حق است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.