معاون عمرانی فرماندار خاتم؛

فرهنگ کار واشتغال در روستا‌ها فرهنگ سازی شود

معاون عمرانی فرماندار خاتم گفت:باتوجه به آماده بودن زیرساخت‌ها در شهرستان و روستاها، باید فرهنگ کارو اشتغال در روستا‌ها فرهنگ سازی شود.

محمودی معاون عمرانی فرمانداری خاتم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: کشورما از امنیت نظامی وانتظامی بسیار بالایی در منطقه برخوردار است ودشمنان ما می‌دانند که در این زمینه نمی‌توانند وارد شوند.

محمودی افزود:امروزه دشمنان ما پی برده اند که نمی‌توانند از طریق نظامی وانتظامی وارد شوند وتلاش کرده اند مقوله‌های دیگری را مانند مقوله اجتماعی، اقتصادی وغیره ایجادکنند تانارضایتی‌هایی را درکشور به وجود آورند، که این امر باتوجه به هوشیاری ملت ما تحت تاثیر این چنین مقوله‌هایی قرار نخواهند گرفت.

وی بیان کرد:خوشبختانه تمام زیرساخت‌ها در روستا‌ها فراهم است و باید درکنار انجام کار‌های عمرانی کار‌های تولید وصنایع جانبی محصولات کشاورزی و دامپروری روستایی را هم ایجاد کرد و این امر دربحث اشتغال پایدار وتولید اقتصاد مقاومتی بسیار موثراست.

معاون عمرانی فرماندار خاتم تصریح کرد:ایجاد فرهنگ کار وتلاش یکی از وظایف دهیاری وشورا‌ها است که باید مردم را به سمت تولید هدایت کنند که این امر موجب ایجاداشتغال برای خود وهم تولید برای جامعه فعلی کشور می‌شود.

درپایان محمودی اظهار داشت:کلیه زیرساخت‌های اشتغال در روستا‌های ما فراهم شده درزمینه آب، برق ازجمله گاز که تاکنون ۹۵ درصد از روستا‌های شهرستان خاتم گاز دارند و تاپایان سالجاری صد درصد روستا‌های این شهرستان از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ ا

هوشیاری مردم در وضعیت اقتصادی امروز کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار