طرح جامع پارک علم و فناوری یزد عاملی موثر در مسیر توسعه و اشتغال

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت:با تکیه بر شیوه‌های اقتصادی نوآور و رقابت پذیر می‌توان نتایج خوبی را در بازسازی محیط کسب و کار و ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: بر اساس ظرفیت‌های علمی و وجود زیرساخت‌های فناورانه مناسب در استان، سرعت بخشی به فرآیند اجرائی طرح جامع پارک علم و فناوری یزد نیازمند توجه بیشتر و برنامه ریزی بین بخشی است.

علی زینی وند افزود: تحقق این طرح، مسیر توسعه اقتصاد دانش بنیان را تسهیل می‌کند و با تکیه بر شیوه‌های اقتصادی نوآور و رقابت پذیر می‌توان نتایج خوبی را در بازسازی محیط کسب و کار و ایجاد اشتغال شاهد بود.

وی ادامه داد: سرعت بخشی به اجرای طرح جامع پارک علم و فناوری یزد را عاملی موثر در مسیر توسعه اقتصاد دانش بنیان استان دانست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: با تشکیل شورای راهبری و برنامه ریزی جلسات هم اندیشی با حضور سرمایه گذاران و مدیران اجرائی موثر در این موضوع می‌توان فرآیند شرایط و دریافت مجوز‌ها و تسهیلات لازم برای تحقق طرح جامع پارک علم و فناوری یزد را سرعت بخشید.

زینی وند با تاکید بر بهره گیری از تجارب ملی و بین المللی در این عرصه، بیان کرد: اجرای موفق فاز اول این مجموعه می‌تواند زمینه جذب سرمایه گذاران و ایجاد فرصت‌های جدید را در زمینه دانش بنیان و سایر عرصه‌های اقتصادی ایجاد کند.

انتهای پیام/ی

ایجاد اشتغال با اجرای طرح جامع پارک علم و فناوری یزد

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.