تبیین رفع موانع تولید در ستاد اقتصاد مقاومتی استان

هشتمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد اقتصاد مقاومتی استان برگزار شد.

تبیین رفع موانع تولید در ستاد اقتصاد مقاومتی استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هشتمین جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور آیت الله ناصری امام جمعه یزد، زمانی قمی استاندار و جمعی از ائمه جمعه شهرستان ها، مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار شد.

سید مجتبی حسینی پور دبیر هشتمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: پیگیری مصوبات راهبری اقتصاد مقاومتی استان به منظور ایجاد اشتغال، افزایش تولید و رفع موانع تولید، هم افزایی و همکاری در بین تمامی دستگاه‌های بخش خصوصی و دولتی از اهداف این جلسه بود.

وی افزود: در این جلسه به موضوعاتی، چون رونق صنعت پوشاک، فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم برای راه اندازی شهرک پوشاک در استان، بررسی تامین مواد اولیه واحد‌های تولیدی واشتغال زایی اشاره شد.

آیت الله ناصری امام جمعه یزد در هشتمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان،هدف دشمنان را کمرنگ کردن فرهنگ ها و دستاورد های انقلاب و رواج افکار ضد انقلاب دانست.

وی نیز با تاکید بر عنصر تفکر از مسئولان خواست تا برای تصمیم گیری ها ابتدا و فکرکرده و سپس تصمیم گیری کنند.

وی نیز با اشاره به رواج صنایع نساجی و پوشاک در استان،صنعت پوشاک را بهترین راهکار برای حل مشکل بیکاری در استان دانست و گفت:صنعت پوشاک علاوه برمصرف پایین آب و کارگر زیاد به سرمایه چندانی نیازمند ندارد.

آیت الله ناصری با اشاره به کمبود مواد اولیه در استان نیز افزود : برای حل این مشکل می توان طی فراخوانی به دانشگاه ها و جوانان جامعه برای ساخت مواد اولیه ،مشکل بسیاری از کارخانه هارا حل کرد.

انتهای پیام/ص

موانع تولید در ستاد اقتصاد مقاومتی استان رفع می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.