معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اجرای برنامه فرهنگی، ورزشی متنوع در هفته جوان

معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 50 برنامه فرهنگی ،ورزشی در هفته ی جوان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج رحمت الله شاکری  از برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های این هفته در محل اجرای برنامه فرهنگی، ورزشی متنوع در هفته جواناداره‌کل ورزش و جوانان و با حضور سازمان‌های مردم نهاد خبر داد و ضمن تقدیر و تشکر از سازمانهای مردم نهاد ،خواستار مستندسازی برنامه این هفته جهت ارائه به وزارت و استانداری شد.
معاون فرهنگی و امور جوانان بر برگزاری جهت هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته تاکید کرد و از زحمات و نگاه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان به این حوزه تقدیر کرد.
شاکری به تشریح برنامه‌های این هفته اشاره و تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در استان و شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده، برگزاری جشنوراه فرهنگی ورزشی در مرکز استان و شهرستان‌ها از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
وی برپایی اردوهای سیاحتی و تفریحی ،حضور جامعه ورزش و سمن ها در مراسم نماز جمعه، سخنرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان در نماز جمعه مرکز استان، حضور سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در مراکز انتقال خون و اهدای بخشی از خون خود به نیازمندان را از دیگر برنامه‌های هفته جوان بیان کرد.
شاکری برگزاری کارگاه‌های ازدواج ویژه زوج‌های جوان، دیدار با امام جمعه شهریاسوج، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان را از مهمترین برنامه‌های این هفته ذکر کرد و خواستار حضور جوانان در برنامه‌های هفته جوان شد.
وی افزود: برنامه‌های هفته جوان از هشتم تا 14 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ

تشریح برنامه های هفته جوان

برچسب ها: هفته جوان ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.