یاسوج؛

برگزاری سه همایش پیاده روی خانوادگی

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرهای دهدشت، لنده و سوق به مناسبت هفته‌ی جوان و هلال احمر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ رئیس هیئت ورزش های همگانی استان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته ی جوان و هلال احمر همایش پیاده‌روی خانواده در شهر دهدشت برگزار شد.

محمد علی رهامی افزود: در این همایش که با حضور جمع کثیری از مردم ورزش دوست شهر دهدشت و مسئولان ادارات این شهر از جلوی اداره ورزش تا تپه نورالشهدا برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر 5 کیلومتر همایش را پیمودند که در پایان به قید قرعه به 40 نفر از شرکت کنندگان کارت هدیه اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان همایش پیاده روی خانواده در شهر لنده با حضور جمع کثیری از مردم ورزش دوست این شهرستان برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان گفت:شرکت کنندگان در این همایش مسیر 4 کیلومتری اداره ورزش تا گلزار شهدا را پیمودند و در پایان به قید قرعه به 20 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

محمدعلی رهامی در ادامه افزود: به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) هیئت ورزش های همگانی شهر سوق همایش پیاده روی خانواده را با همکاری اداره ورزش و موسسه قرب ایثار شهرستان کهگیلویه از اداره ورزش سوق تا میدان امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار کرد و در پایان به قید قرعه به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان جوایز نقدی اهدا شد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.