برنامه‌های هفته جوان در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های هفته جوان در این استان پرداخت.

 
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جهانبخش ایزدپوراظهار کرد: اداره ورزش و جوانان استان هر ساله به منظور ساماندهی امور جوانان هماهنگ با دیگر دستگاه‌ها در هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با اعتماد و به کارگیری نیروهای جوان بسیاری از خلاهای مدیریتی ما پر خواهد شد، افزود: انقلاب اسلامی نیز در سال‌های نخست آغاز به کار با همت و تلاش بی‌دریغ جوانان شروع به کار کرد.
 
وی بیکاری، طلاق و اعتیاد را سه معضل سد راه جوانان عنوان کرد و بیان داشت: با توجه بیشتر به جوانان، اعتماد و به کارگیری آنها در دستگاه‌ها می‌توان از بروز این آسیب‌ها در جامعه جلوگیری کرده و به اصلاح جامعه کمک کنیم.
 
ایزدپور با اشاره به اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان برنامه‌های مختلفی را ویژه این هفته در نظر گرفته است، تصریح کرد: برگزاری جشن گلریزان ازدواج همزمان با سراسر کشور، برگزاری جشن جوان، برپایی نمایشگاه، برگزاری همایش پیاده‌روی، برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج و خانواده از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، تجلیل از نخبگان جوان و ورزشی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، گلباران و عطرافشانی گلزار شهداء، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و تجلیل از آنها و برگزاری برنامه پاکسازی محیط زیست را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
 
وی، تقدیر از سازمان‌های مردم نهاد، اهداء خون توسط ورزشکاران، تهیه و چاپ ویژه‌نامه هفته جوان و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان را از دیگر برنامه‌های ویژه این هفته بیان کرد و یادآور شد: این برنامه‌ها از 29 اردیبهشت‌ماه به صورت همزمان در مرکز و هشت شهرستان استان برگزار خواهند شد.
 
ایزدپور ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه‌ها، از همه مسؤولان استانی خواست با شرکت در این برنامه‌ها ضمن ارج نهادن به جوانان زمینه حضور آنها در فعالیت‌های اجتماعی به خصوص ورزش را فراهم کنند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.