روز جمعه 27 مهرماه صورت می گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی بزرگ خانواده در شهر یاسوج

رئیس هیات همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش پیاده روی بزرگ خانواده در شهر یاسوج در روز جمعه 27 مهرماه خبر داد و گفت: برای برگزاری این همایش نیاز به همکاری و حمایت مسؤولان استانی داریم.

برگزاری همایش پیاده‌روی بزرگ خانواده در شهر یاسوجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد‌علی رهامی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعداد خوب جوانان کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های مختلف ورزشی اظهار کرد: خوشبختانه جوانان مستعد استان توانسته‌اند در سطوح ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف بدرخشند.
وی در ادامه به هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی را در استان خواهیم داشت و در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
رهامی بر تلاش برای اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی تأکید کرد و افزود: 80 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش اجرا خواهد شد.
رئیس هیات همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، اجرای مسابقات ورزشی، اجرای همایش پیاده‌روی خانواده، برگزاری جشنواره روستایی، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار و پیشکسوتان از مهمترین برنامه‌های هیأت ورزش‌های همگانی در هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش است.
وی افزود: روز جمعه 27 مهر ماه امسال همایش پیاده‌روی بزرگ خانواده در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
رهامی با اشاره به حمایت مسؤولان افزود: در راستای برگزاری این همایش بزرگ نیازمند توجه و حمایت مسؤولان استانی هستیم و امیدواریم در این زمینه ما را یاری کنند.
 انتهای پیام/غ

همایش پیاده روی در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.