تاکید نماینده ولی فقیه در استان بر رفع مشکل آب آشامیدنی سادات محمودی

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مردم سادات محمودی خواستار تسریع در رفع مشکل آب آشامیدنی این منطقه شد.

آیت الله سید نصیر حسینی گفت: هر چند سیل اخیر به تاسیسات آبی این منطقه خسارت سنگینی وارد کرد، اما باید مسولان همت کنند تا این مشکل سریعتر برطرف شود.

 در این بازدید معاون عمرانی استاندار گفت: به دلیل سیلاب و بارندگی‌های اخیر لوله انتقال آب منطقه رودشتی و روستا‌های تابعه شکسته و پایه‌های بتنی لوله‌های آب نیز تخریب شد.

روستا با بیان اینکه یکبار بطور موقت این لوله تعمیر، اما دوباره در سیل بعدی تخریب شد اضافه کرد: اتصالات مربوط به لوله انتقال آب خریداری شده و آماده نصب است و ان‌شاءالله مشکل بطور موقت حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید کاری انجام بگیرد که مشکل بطور دائمی حل شود گفت: در تلاشیم تا لوله انتقال آب از بستر رودخانه عبور نکند و در سیلاب‌های بعدی دچار ضرر و زیان و قطعی آب نشویم.

روستا همچنین اضافه کرد: درحوزه کشاورزی، بهسازی معابر و جاده‌های بین مزارع در این منطقه نیز مشکلاتی وجود دارد که ازآن‌ها بازدید شده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به جاده امام‌زاده محمود درب کلات اشاره کرد و افزود: این جاده دارای پیچ‌های خطرناکی است که این موضوع باید مورد توجه راهداری قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.