صندوق قرض‌الحسنه جوانان و ورزشکاران در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شد

معاون فرهنگی و امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه جوانان و ورزشکاران در سراسر این استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رحمت‌الله شاکری صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توجه و تأمین نیازهای جوانان از اولویت‌های مهم و مورد توجه همه مسئولان است.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: توجه به امر ازدواج و تأمین نیازهای مالی جوانان یکی از عمده موضوعاتی است که مورد توجه مسئولان امر بوده و تلاش‌های زیادی جهت انجام این امر مقدس انجام می‌گیرد.
 
وی گفت: حوزه فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در همین راستا اقدام به راه‌اندازی موسسه مالی با نام ایثارگران جوان در استان کرده است که امیدواریم با راه‌اندازی و فعالیت این موسسه بتوانیم گامی موثر در راستای خدمت و رفع مشکلات جوانان و جامعه برداریم.
 
این مسؤول رواج سنت پسندیده قرض‌الحسنه در جامعه، کمک به رفع نیازهای معیشتی، ترویج ازدواج، تأمین جهیزیه، مسکن، تحت پوشش قرار دادن کارکنان اداره‌کل ورزش و قهرمانان و اشتغال‌زایی را از مهم‌ترین اهداف راه این موسسه عنوان کرد و بیان داشت: این موسسه با همکاری موسسه مردم نهاد «قرب مهر ایثار» راه‌اندازی شده است.
 
شاکری تصریح کرد: این موسسه به مناسبت هفته جوان در استان راه‌اندازی و فعالیت خود را در راستای رفع نیازهای جوانان، ورزشکاران، قهرمانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان انجام می‌دهد.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه این موسسه برای نخستین بار در شهر دهدشت راه‌اندازی شده و برای چهار نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده است، یادآور شد: در روزهای آینده این موسسه با حضور مسئولان استانی در دیگر شهرستان‌های استان راه‌اندازی خواهد شد.
 
وی اظهار امیدواری کرد: راه‌اندازی این موسسه گامی موثر در حوزه جوانان بوده و به رفع مشکلات جوانان به خصوص امر مقدس ازدواج کمک کند.
 
این مسؤول، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، حضور جوانان ورزشکار در نماز جمعه، دیدار با امام جماعات، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهداء و دیدار با خانواده‌های شهداء از دیگر برنامه‌های برجسته هفته جوان در مرکز و هشت شهرستان استان عنوان کرد.
 

 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.