افتتاح 3 طرح کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه پروژه بزرگ کشاورزی با اعتبار افزون بر 400 میلیارد ریال توسط سپاه فتح استان تا نیمه شعبان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار یدالله بوعلی صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه باغ مرکبات پادگان قدس این شهرستان با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تأثیر آن بر زندگی مردم اظهار کرد: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و منطقه‌ای در بسیج سازندگی مورد توجه و تأکید است.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجرای طرح‌های مختلف بسیج سازندگی فرصتی برای به ثمر نشاندن توانمندی‌های جوانان و نوجوانان بسیجی در شهرستان‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته است.
 
سردار بوعلی با تأکید بر بهره‌گیری از توان و تخصص جوانان در این عرصه خاطرنشان کرد: حضور جوانان در این عرصه‌ها علاوه بر برطرف کردن مشکل اشتغال‌زایی، سبب کمک به اقتصاد خانواده، دولت و اقتصاد کشور می‌شود.
 
وی با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل ابراز کرد: فرمانی که امسال از سوی مقام معظم رهبری در زمینه نامگذاری شعار سال نامیده شد، برای اقدام و عمل بسیجیان در اجرایی شدن طرح‌ها با مشورت متخصصان در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی اقدامات، فعالیت‌ها و محصولات است.
 
سردار بوعلی تصریح کرد: تا نیمه شعبان، سه طرح و پروژه بزرگ کشاورزی با اعتباری افزون بر 400 میلیارد ریال و با همکاری شرکت سروش پارسیان در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: باغ مرکبات پادگان قدس سپاه ناحیه گچساران، پروژه کشاورزی امام جعفر صادق(ع) سپاه یاسوج و طرح بزرگ کشاورزی تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های افتتاحی بوده که طرح کشاورزی گچساران امروز و دو طرح دیگر تا نیمه شعبان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
سردار بوعلی افزود: این طرح‌ها ضمن کمک به بخش اشتغال‌زایی، حرکتی در راستای پیشرفت و توسعه استان و کمک به ادارات و نهادهای مرتبط با بخش کشاورزی است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.