برگزاری نخستین کلاس داوری درجه سه ژیمناستیک ویژه بانوان در یاسوج

رئیس هیأت ژیمناستیک کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین کلاس داوری درجه سه ویژه بانوان این رشته در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  آرش محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد از استعداد و ظرفیت‌های بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار هستند، اظهار کرد: توجه و تلاش جهت توسعه امر ورزش برای این قشر امری ضروری بوده و باید به آن توجه ویژه داشت.
 
رئیس هیأت ژیمناستیک کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس داوری درجه سه هنری ویژه بانوان این رشته در یاسوج خبر داد و گفت: این کلاس نخستین بار در سطح استان در حال برگزاری است.
 
وی، آموزش را از موضوعات مهم و مورد توجه فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد و گفت: بر اساس تقویم ارسالی از فدراسیون آموزش یکی از موضوعاتی است که باید با جدیت در هیأت‌ها انجام شود.
 
این مسؤول تعداد افراد شرکت‌کننده در این دوره را 25 نفر عنوان کرد و گفت: شرکت‌کنندگان این کلاس مربیان ژیمناستیک از استان‌های فارس، بوشهر و شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه هستند.
 
وی با بیان اینکه این دوره از دیروز در یاسوج برگزار شده و به مدت پنج روز ادامه دارد، تصریح کرد: مدرس این کلاس سوزان حمزوی با درجه داوری بین‌اللملی از تهران است.
 
محمدی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کنار این کلاس خبر داد و گفت: این دوره‌ها به منظور ارتقاء داوری درجه سه به دو ویژه مربیان ژیمناستیک است.
 
این مسؤول با اشاره به اینکه قوانین مربوط به داوری در این دوره به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد، یادآور شد:  مباحث عمومی، وسیله خرک، موازنه و پارالل مهم‌ترین موضوعات تدریس شده در این دوره هستند.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.