مسیر توسعه از حالت سخت افزاری به نرم افزاری سوق یافته است

مهدی یوسفی با اشاره به اینکه ظرفیت انسانی در منطقه ویژه پارس جنوبی افزون بر100 هزار نفر است خاطرنشان کرد: محور و مسیر توسعه نسبت به گذشته متفاوت شده و از حالت سخت افزاری به نرم افزاری سوق یافته است.

مسیر توسعه از حالت سخت افزاری به نرم افزاری سوق یافته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی یوسفی ظهر امروز در بازدید از هفتمین نمایشگاه کامپیوتر و فناوری‌های نوین الکامپ خلیج فارس در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر با بیان اینکه قدمت ایجاد تاسیسات پارس جنوبی به 20 سال گذشته بر می‌گردد اظهار داشت: در ایجاد این تاسیسات از زمان ساخت و راه‌اندازی توجه ویژه‌ای به حوزه فناوری اطلاعات و الکترونیک شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت انسانی در منطقه ویژه پارس جنوبی افزون بر100 هزار نفر است خاطرنشان کرد: محور و مسیر توسعه نسبت به گذشته متفاوت شده و از حالت سخت افزاری به نرم افزاری سوق یافته است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه بسیاری از مشاغل با تبدیل سخت افزاری به نرم افزاری از دست رفته است تاکید کرد: با وقوع انقلاب صنعتی چهارم تحولاتی در حوزه‌های تجهیزات، تولیدات و اشتغال ایجاد شده که باید همه در این مهم همسو شوند.

یوسفی با بیان اینکه انقلاب صنعتی چهارم سبک زندگی، درآمدزایی و ارائه خدمات به جامعه هدف تغییر داده است تصریح کرد: در حوزه تاسیسات صنت نفت، گاز و پتروشیمی تمرکز به سیستم الکترونیکی سوق یافته که در این راستا سیستم‌های الکترونیکی در تاسیسات پارس جنوبی مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه پارس جنوبی همسو با انقلاب صنعتی گام برمی‌دارد افزود: پایش آنلاین وضعیت آب و هوایی، کنترل HSE و همزمان با اعلام خطر، فعال شدن سنسورهای جلوگیری از حادثه از ظرفیت‌های الکترونیکی تاسیسات پارس جنوبی است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: فناوری‌های نوین در بخش کنترلی و ایمنی تاسیسات پارس جنوبی با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی ایجاد شده است.

انتهای پیام/م

محور و مسیر توسعه نسبت به گذشته متفاوت شده است

برچسب ها: اشتغال ، صنعت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.