معاون آموزش و پرورش استان بوشهر:

۳۳ درصد کلاس‌های درس استان بوشهر هوشمندسازی شد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۳۳ درصد کلاس‌های درس استان بوشهر به تعداد ۲ هزار و ۴۷۸ کلاس آن هوشمندسازی شده است که ۱۰ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

۳۳ درصد کلاس‌های درس استان بوشهر هوشمندسازی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر غلامی صبح امروز در گردهمایی کارشناسان فناوری اطلاعات شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت هدف اول پیامبران الهی بوده است اظهار داشت: ایجاد زمینه مشارکت مردم و بخش خصوصی در مدارس در ابعاد مالی و فکری یکی از راه‌های غلبه بر مشکلات مدارس است.

وی با اشاره به هوشمندسازی مدارس استان بوشهر بیان کرد: هوشمندسازی مدارس فرآیند خاصی دارد و این امر از رویکردهای جدید آموزش و پرورش است و در استان هم به خوبی اجرا شده است.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر به مزایای استفاده از سیستم فناوری در مدارس اشاره کرد و گفت: امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده و باید دانش‌آموزان با کامپیوتر آشنایی داشته باشند و با توانمندی‌ها و تکنولوژی‌ها روز دنیا آشنا شوند.

غلامی با بیان اینکه مدارس استان بوشهر بیش از میانگین کشوری هوشمندسازی شده‌‌اند افزود: 33 درصد کلاس‌های درس در استان بوشهر هوشمند هستند که 10 درصد از میانگین کشوری بیشتر است.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 478 کلاس درس استان بوشهر هوشمندسازی شده است خاطرنشان کرد: از 7 هزار و 500 کلاس درس 2 هزار و 478 کلاس آن هوشمندسازی شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: کلاس هوشمند تعریف‌های گوناگونی دارد که آنچه مد نظر آموزش و پرورش است در کلاس‌های ما اجرا می‌شود.

غلامی با بیان اینکه نیروهای منطقه‌ای آموزش و پرورش استان بوشهر افرادی بسیار خبره هستند گفت: این افراد حتی گاهی از نیروهای ستادی هم قوی تر عمل می‌کنند و نیاز است اگر مشکلاتی را در حوزه فنی و سیستم‌های تحت مسئولیت خود مشاهده می‌کنند گزارش دهند تا به وزارت آموزش و پرورش انتقال داشته شود.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس ریاضی استان بوشهر در بهمن امسال خاطرنشان کرد: پشتیبانی فنی رویداد علمی و آموزشی کنفرانس ریاضی ایران بر عهده معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی است که در این فعالیت نیاز به همراهی کارشناسان فناوری اطلاعات شهرستان‌ها و مناطق است.

انتهای پیام/پ

هوشمندسازی ۳۳ درصد کلاس‌های درس استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.