سرپرست فرمانداری دشتی:

دانش‌آموزان دشتی نباید دغدغه بودجه داشته باشند

سرپرست فرمانداری دشتی گفت: دانش آموزان این شهرستان نباید در راستای پیشبرد اهداف خود و توسعه شهرستان دغدغه بودجه داشته باشند و ما نیز تلاش داریم اعتبارات مورد نیاز تامین کنیم.

دانش‌آموزان دشتی نباید دغدغه بودجه داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی صبح دوشنبه در همایش شوراهای دانش آموزی شهرستان دشتی با اشاره به نقش شوراهای دانش آموزی در مدارس اظهار داشت: شما شوراهای دانش آموزی با قبول این مسئولیت به نوعی در سرنوشت خود سهیم هستید.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه و بستر حضور بیشتر دانش آموزان در برنامه‌های اجتماعی شهرستان فراهم شود، افزود: با روی کار آمدن شوراهای دانش آموزی به حمدالله خروجی خوبی شاهد هستیم و یکی از مشاورین امین مدیران مدارس شوراهای دانش آموزی هستند.

حسینی اضافه کرد: آموزش و پرورش در راستای توسعه نشاط اجتماعی باید برنامه هایی متناسب با شوراهای دانش آموزی را در سطح شهرستان تدوین و برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: خروجی شوراهای دانش آموزی در راستای مشارکت بیشتر دانش آموزان به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود تا شاهد شکوفایی بیشتر آنها در بخش های مختلف باشیم.

حسینی با بیان اینکه شوراها به عنوان یک ظرفیت مهم واسطه خوبی بین مدیران، دبیران، اولیاء و دانش آموزان هستند، خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی شوراهای دانش آموزی در سطح شهرستان برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه شوراهای دانش آموزی کانون توسعه شهرستان به شمار می‌روند، گفت: در تامین اعتبار آموزش و پرورش یکی از اولویت‌های اصلی کمیته برنامه‌ریزی است چون اگر به این بخش توجه جدی شود شاهد توسعه شهرستان خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری دشتی گفت: دانش آموزان این شهرستان نباید در راستای پیشبرد اهداف خود و توسعه شهرستان دغدغه بودجه داشته باشند و ما نیز تلاش داریم اعتبارات مورد نیاز تامین کنیم.

انتهای پیام/پ

نباید دانش‌آموزان دشتی دغدغه بودجه داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.