مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:

برنامه تعالی مدیریت در مدارس استان بوشهر اجرایی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:برنامه تعالی مدیریت روح و عصاره مدیریتی نظام تعلیم و تربیت است.

برنامه تعالی مدیریت در مدارس استان بوشهر اجرایی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی صبح شنبه در کارگاه آموزشی مدل تعالی مدیریت مدرسه اظهار داشت: برنامه تعالی مدیریت روح و عصاره مدیریتی نظام تعلیم و تربیت است.

کرمی ادامه داد: این برنامه نشان می‌دهد که برای آموزش و پرورش چقدر مسئله مدیریت و چابک سازی آن مهم و جدی است به نوعی که امروزه تعالی مدیریت از قالب یک طرح به برنامه ارتقا یافته واز یک دوره خاص نیز فراتر رفته است.

وی تصریح کرد: برنامه تعالی مدیریت، برنامه‌ای جامع و مانع است، یعنی سعی کرده همه سطوح و حیطه‌ها را در بر بگیرد و از این حیث با سند تحول بنیادین همپوشانی دارد زیرا سند هم در کانون نگاهش وجه مدیریتی جامع لحاظ شده است.

کرمی افزود: نیاز است رویکردهای مدیریتی و نگاه راهبردی به مقوله مدیریت و برنامه‌ریزی تقویت شود بدون تردید اعتبار گذاشتن و هزینه کردن در این راستا عین سرمایه‌گذاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: تقویت رویکرد مشارکتی در برنامه تعالی مدیریت، مدرسه را از حالت جزیره‌ای به کانون تبدیل کرده که با همه گروه های اجتماعی مرتبط است و در راستای شعار آموزش، یادگیری برای با هم زیستن پیش می‌رود.

انتهای پیام/پ

اجرای برنامه تعالی مدیریت در مدارس استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.