معاون آموزش و پرورش بوشهر:

وسایل کمک آموزشی در مدارس ابتدایی بوشهر توزیع شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۱۵۰ کیت آموزشی به صورت رایگان در اختیار مدارس ابتدایی استان قرار داده شد.

وسایل کمک آموزشی در مدارس ابتدایی بوشهر توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمود قاسمی ظهر دوشنبه در نشست با مدیران مدارس اظهار داشت: ۱۵۰ کیت آموزشی ریاضی و فارسی به صورت رایگان در اختیار مدارس ابتدایی استان قرار داده شد.

وی تصریح کرد: در راستای کمک به بهبود فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان و با توجه به تغییراتی که در کتب درسی دوره ابتدایی صورت گرفته است تلاش بر این است که همه مدارس به کیت‌های آموزشی مجهز شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان با اشاره به گسترش تکنولوژی و وسایل کمک آموزشی یادآور شد: استفاده از وسایل آموزشی این امکان را به معلم می دهد که با اطمینان و آسودگی بیشتری به تدریس مفاهیم علمی و عملی بپردازد بدون شک این وسایل نقش بسیار ارزنده ای در جلوگیری از افت تحصیلی و یادگیری مطالب درسی ایفا می‌کند.

قاسمی افزود: اگر مطالب درسی با استفاده از وسایل آموزشی ارائه شود و هر یک از این وسایل مکمل هم باشند میزان یادگیری افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: کاربرد تکنولوژی و وسایل کمک آموزشی اثر مثبتی بر نگرش دانش آموزان دارد و به تغییر شیوه‌های تدریس در راستای مشارکت، افزایش بازده آموزشی از لحاظ کمی و کیفی، کار گروهی بیشتر، سخنرانی کمتر معلم در کلاس درس و عامل عینیت بخشیدن به محتوای دروس می شود.

انتهای پیام/پ

توزیع وسایل کمک آموزشی در مدارس ابتدایی بوشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.