مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور در بوشهر مطرح کرد:

جامع‌ترین ربات "نماز" راه اندازی شد

مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور گفت: جامع‌ترین ربات نمازی کشور تحت عنوان«بات نمازی»حاوی ۲۰۰۰ مورد مطلب و محتوای جذاب و کاربردی طراحی و راه‌اندازی شد.

جامع‌ترین ربات به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسعود دریس از رونمایی جامع‌ترین ربات نمازی در کشور خبرداد و تصریح کرد: جامع‌ترین ربات نمازی کشور تحت عنوان «بات نمازی» حاوی ۲۰۰۰ مورد مطلب و محتوای جذاب و کاربردی طراحی و راه‌اندازی شد.

دریس با بیان اینکه در طراحی و ساخت بات نمازی بیش از ۱۴۴۰ نفر ساعت زمان صرف شده است گفت: تاکنون ۱۲ هزار نفر از این نرم افزار نمازی استفاده کرده‌اند و عضو شده‌اند.

مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به عضویت ۱۵۰ گروه تلگرامی در ربات نمازی بیان کرد: تمام تلفن‌های همراه می‌توانند از این شبکه اجتماعی نمازی بهره‌مند شوند.

مدیر امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به تدوین پویانمایی ۵ فیلم در نرم افزار‌های نماز گفت: در نرم افزار نماز بیش از ۵ هزار محتوا در بخش‌های مختلف کار شده است.

دریس از انتخاب استاندار بوشهر به عنوان استاندار برتر در عرصه ترویج فرهنگ اقامه نماز خبرداد و گفت: مردم بوشهر در عرصه دین و معنویت شایسته هستند که در اجلاس سراسری نماز از استاندار بوشهر قدردانی شد. البته امسال علاوه بر اجلاس نماز در استان‌ها در ۱۰۰ نقطه شهرستان این اجلاس برگزار شد و ۳۰۰ نشست تخصصی با موضوع نماز و فضای مجازی تشکیل شد.

مدیر امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مخاطب برنامه‌های ستاد اقامه نماز دانش‌آموزان هستند افزود: طرح مبین ویژه مربیان و مدیران مدارس و طرح مکنت ویژه مدیران ارشد استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام /پ

جامع‌ترین ربات "نماز" طراحی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.