۱۶ فضای تخریبی در شهرستان دشتی نیاز به نوسازی دارد

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه فضای آموزشی و مدرسه‌سازی در دشتی رشد قابل توجهی داشته است، گفت: ۱۶ فضای تخریبی در شهرستان دشتی نیاز به نوسازی دارد که هشت مدرسه آن در شهر خورموج است.

۱۶ فضای تخریبی در شهرستان دشتی نیاز به نوسازی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری بعدازظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش دشتی با اشاره به نقش مهم خیران در ساخت فضاهای آموزشی و تامین تجهیزات مورد نیاز دانش‌آموزان  اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبارات دولتی جوابگوی طرح‌های آموزشی نیست خیران در این عرصه نقش مهم خود را مطلوب و قابل توجه ایفا کردند.

وی‌ با تاکید بر تدوین سند آموزش و پرورش در دشتی خاطر نشان کرد: برای ارتقاء جایگاه علمی شهرستان ضرورت دارد سند توسعه آموزش و پرورش دشتی تدوین شود .

فرماندار دشتی جایگاه این شهرستان در عرصه تعلیم و تربیت و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: شهرستان دشتی از پیشینه بلندی در عرصه علمی و آموزشی برخوردار است به طوری که در قبل و بعد از انقلاب بخش زیادی از نیروهای آموزش و پرورش به خصوص در جنوب استان بوشهر  از طریق شهرستان دشتی تامین می‌شد.

نادری از تلاش‌های مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در ارتقاء شاخص‌های آموزشی در شهرستان تقدیر کرد و افزود:  در دولت تدبیر و امید کارهای خیلی خوبی در زمینه سخت افزار و نرم افزار صورت گرفته ولی این خدمات برای شهرستان کافی نیست و باید به این تلاش‌ها شتاب بیشتری داد.

وی با تاکید بر اینکه دشتی از سرمایه خوبی در بخش نیروی انسانی در سطح استان برخوردار است، تصریح کرد: در زمینه نوسازی فضای آموزشی با وجود اینکه کارهای خیلی خوبی که در این مدت صورت گرفته ولی 16 فضای تخریبی در شهرستان دشتی  نیاز به نوسازی است که  8 فضای آن در شهر خورموج قرار دارد.

فرماندار دشتی به نقش شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: شورا باید در افزایش مشارکت‌های مردمی در عرصه تعلیم و تربیت تلاش‌های خود مضاعف کند و در این راستا نباید ازهیچ تلاشی دریغ ورزد.

وی بر تبیین و تشریح مسائل آموزش و پرورش در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: اگر مسائل آموزش و پرروش به خوبی برای مردم تبیین و تشریح شود مشارکت مردم نیز بیشتر می‌شود.

نادری  بیان کرد: برای ارتقاء جایگاه علمی شهرستان باید از تمامی ظرفیتها به نحو مطلوب استفاده کرد که میطلبد کارگروههای شورای آموزش و پرورش نیز باید فعا تر از قبل باشد.

وی با اشاره به اجرای ویت بنیه علمی در شهرستان دشتی اظهار کرد: باید متناسب با وضعیت شهرستان برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/م

۱۶ فضای آموزشی شهرستان دشتی تخریبی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.