ترویج اندیشه های روح الله در جشنواره تئاتر

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: نخستین جشنواره تئاتر روح الله از 3 تا 6 بهمن ماه در اصفهان برگزار می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین کمساری امروز در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار کرد: جشنواره تئاتر روح الله در جهت ترویج گفتمان و اندیشه امام خمینی با استفاده از زبان هنر فعالیت خود را به منصه ظهور می رساند.

وی افزود: هنر ارزنده تئاتر در بین دیگر هنرها تاثیر و جایگاه خاصی در بین مخاطبان دارد، بنابراین می توانیم با بهره مندی  از این هنر، در راستای ترویج اندیشه امام قدمی برداریم.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) استان اصفهان ادامه داد: از شهریور ماه سال جاری فراخوانی برای دریافت آثار هنرمندان اعلام کردیم و آثار خوبی از جمله 338 آثار در بخش نمایشنامه نویسی و 80  اثر در بخش تئاتر خیابانی ارسال شد.

کمساری افزود: 15 تئاتر صحنه ای در سه مرحله و 15 تئاتر خیابانی در مرحله اول توسط هیئت بازخوان و در مرحله دوم از این 15 اثر خیابانی، 9 اثر در هیئت بازبین انتخاب شد.

وی افزود: افتتاحیه جشنواره در3 بهمن همزمان با میلاد حضرت زینب (س)  در ساعت 8 و سی دقیقه  از گلستان شهدای اصفهان شروع می شود و ادامه مراسم در نگارستان امام خمینی دنبال می شود.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه در این جشنواره هنرمندان اصفهانی و دو گروه از هنرمندان شهر خمین حضور دارند، افزود: نمایش آثار در 4 و 5 بهمن در تالار فرشچیان و تالار هنر صورت می گیرد و 5 بهمن هیئت داوران سه اثر برگزیده ز را نتخاب ومعرفی می کند.

کمساری خاطر نشان کرد: اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر روح الله 6 بهمن در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی واقع در فلکه فیض برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره تئاتر روح الله در اصفهان

برچسب ها: امام خمینی ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار