وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:

آیت‌الله آقا‌نجفی‌ ‌مرید امام (ره) بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه"آیت الله آقا نجفی" با همه سوابق علمی و اخلاقی خود را مرید امام (ره) نشان می‌دادند، گفت:ایشان، امام خمینی(ره) را نابغه زعامت اسلامی می‌دانست.

آقا نجفی وفادار به مردم همدان بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تکریم مفاخر ملت بخشی از قدرت نرم جامعه است گفت: جامعه ای که سابقه تمدن بالا، زبان غنی و از ارزش ها و آیین های ریشه دار برخوردار است دارای قدرت نرم است.

وی با بیان اینکه مولفه قدرت نرم این است که چه تعداد مفاخر و عالم در کشور داریم افزود: داشتن عالمان و بزرگان پشتوانه بقا و استمرار جامعه است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امروز خوشحالیم که برای بزرگداشت این عالم بزرگ در همدان گرد هم آمدیم.

صالحی تصریح کرد: آیت الله آقا نجفی شخصیتی کم نظیر در وجوه مختلف است و بزرکان دین همواره او را ستایش کرده اند.

وی ادامه داد: آقا نجفی در همدان زیسته و باعث افتخار همدانی ها است، شخصیت و تربیت خانوادگی او خالص بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: ایشان در محضر بزررگان و عالمان دین بوده اند و توانستند سیر و سلوک عارفانه و اخلاقی را در همدان طی کنند.

صالحی با بیا اینکه ایشان در این فضا چند جیز را فراموش نکرد و به چند چیز که آموخت وفادار ماند گفت: این عالم به داشتن وفادار بود و تا آخر حیات به تالیف و تدریس وفادار بود و هیچ گاه دور از کتاب و دانش نبودند.

وی تصریح کرد: ایشان به مردم خودش وفادار بود و پس از آنکه دانش را آموخت به همدان برگشت و تا پایان عمرش در همدان ماند.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه  آقا نجفی مرید امام و آرمان ها و دغداغه های امام بود،افزود: نوع نگاه می تواند تربیت جامعه را خوب و نیک کند و آقا نجفی همدانی از تربیت خوبی برخوردار بودند.

انتهای پیام/ص.ف

وفادرای به مردم ویژگی شخصیتی آقا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار