عضو جامعه مدرسین قم:

برای بقا مکتب تشیع کاری جز عمل اثر ندارد

عضو جامعه مدرسین قم گفت: برای بقا مکتب تشیع کاری جز عمل صالح و جبران کوتاهی ها اثر ندارد.

برای بقا مکتب تشبع کاری حز عمل اثر ندارد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله استادی عضو جامعه مدرسین قم در مراسم بزرگداشت این کنگره گفت: برای بقا مکتب تشبع در این 1200 سال بسیار کوشش شده ما صدها میلیون شیعه داریم و معارف شبعه در همه جا پخش شده و عالمان بزرگ تلاش های بسیاری کردند.
وی ادامه داد: اگر معروف کلینی 20 سال وقت برای اصول کافی گذاشت به خاطر این بود که معارف اسلام از بین نرود .
عضو جامعه مدرسین قم ادامه داد: چند سال گذشته شبهات درباره امامت زیاد بود علامه حلی و برخی بزرگان در جواب شبهات روشنگری و دفاع کرده اند و کارهای عظیمی انجام داده اند.
آیت الله استادی تصریح کرد: ما در راه فقه شهید داده ایم و تعدادی از علما برای حفظ این مکتب شهید شده اند.
وی افزود: در زمان ما افرادی همچون آیت الله نجفی را لازم داریم، حوزه های علمیه باید رفتار این بزرگوار را الگو قرار دهند تا جامعه رشد کند.
عضو جامعه مدرسین قم اظهار داشت: امروز طلاب و دانشجویان حوزه و دانشگاه باید دنبال معنویت ها باشند زیرا مردم به ما روحانی ها و مسیولین نگاه میکنند تا ببیند زندگی ما چطور است.
آیت الله استادی تصریح کرد: هدف کنگره این است که چرا مردم این بزرگوار را دوست داشتند و چرا توانست بر مردم اثر گذارد.
وی با اشاره به اینکه برخی از مردم دینشان را وام دار این بزرگواران و عمل علما هستند گفت: ما باید بتوانیم یک قدم برای اثرگذاری مردم برداریمو جوانان را با این افراد آشنا و خود را بیدار کنیم و کوتاهی ها را جبران کنیم.
انتهای پیام/ ص.ف
برگزاری کنگره آیت الله نجفی همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.