نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اگر عالمان اسلام نبودند جهان در تاریکی می ماند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شخصیت های بزرگ اسلام همچون امام خمینی و آیت الله نجفی با دانش و علم خودشان جهان را به روشنایی ها هدایت کردند.

اگر عالمان اسلام نبودند جهان در تاریکی می ماند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان در کنگره آقا نجفی همدانی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی این کنگره آشنایی با این عالم بزرگ و مفسر قرآن است اظهار داشت: انسان هایی هستند همچون امام خمینی آیت الله نجفی ،ملا همدانی و بسیاری از بزرگان که اگر نبودند بشریت در تاریکی مطلق گم می شد.

وی با اشاره به اینکه خدا به وسیله انسان های عالم و بزرگوار جهان را از تاریکی نجات داد، زیرا به وسیله جهاد وجودشان سراسر نور شدند گفت: این عالمان مردم را می توانند از تاریکی ها خارج و به عالم نور رهنمون کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: ظاهر انسان باید نورانی باشد و قل انسان پاک وقتی ذات و وجود انسان سراسر نور باشد میتواند انسان های بسیاری را نجات دهد.

آیت اله محمدی با بیان اینکه آقا نجفی کمال نور بود ادامه داد: فلسفه وجودی این کنگره این است که ایام الله را همیشه در حافظه تاریخ حفظ کنیم تا جوامع بشری از این عالمان بهره ببرند.

انتهای پیام/ص.ف

برگزاری کنگره بزرگ آیت الله آقا نجفی همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.