دبیر کنگره آیت الله آقا نجفی همدانی گفت:

آیت الله آقا نجفی همدانی عالمی بزرگ و برجسته درجهان

دبیر کنگره آیت الله آقا نجفی همدانی گفت: آیت الله آقا نجفی همدانی عالمی بزرگ و برجسته درجهان اسلام است و این کنگره فرصتی است برای آشنایی با این عارف بزرگ اسلام است.

آیت الله آقا نجفی همدانی عالمی بزرگ و برجسته درجهان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجازی دبیر کنگره آیت الله آقا نجفی همدانی در همایش بزرگ این عالم ربانی با اشاره به اینک این کنگره عالمانه و نورانی به جهت بزرگداشت مفسر قرآن آیت الله آقا نجفی همدانی ایجاد شد است افزود: این جشنواره فرصتی است برای آشنایی با این عارف بزرگ اسلام است.
وی ادامه داد: این عالم بزرگوار از ایمانی قوی و عملی صالح برخوردا بودند.
دبیر کنگره آقا نجفی همدانی افزود: این شخصیت بزرگ 40 سال در بین مردم همدان حضور داشتند.
حجازی تصریح کرد: آقا نجفی فعالیت عالمانه و پرهیزکاذانه خود را در دارالمومنین همدان و ایفای نقش هدایت گرانه برای مردم از صفحات درخشان این عالم است
وی خاطر نشان کرد :شخصیت اخلاقی و والای این عالم بزرگوار بر روی مردم تاثیر گذار بود و رفتارهای این عالم هدایت گر مردم همدان بود.
دبیر کنگره آقا نجفی همدانی گفت: ایشان دارای رفتاری مثال زدنی بود و زمانه خود را خوب میشناخت ، حمایت از امام راحل در سال 42 ،دفاع از اصل ولایت فقیه تا پایان عمر شان از ویژگی های اخلاقی این عالم بود.

حجازی بیان کرد: امام او را باشخصیت لقمان حکیم مقایسه میکرد و شخصیت اورا بزرگ میدانست و در جنگ حصور داست
وی با بیان اینکه  مسجد و محراب آیت الله نجفی پایگاهی برای انقلاب بود، گفت: تربیت شدگان این عالم افرادی بودن که به علم این عالم اقتدا کرده بودند.
 دبیر کنگره آقا نجفی همدانی تصریح کرد: زیباترین کلام در وف ایت الله نجفی را در پیام رهبر میبینیم که این شخصیت علم و تقوا و عمل صالح را در طول عمر خود کسب کرده بود یکی از بزرگا ن بود کهاکنون و پس از 15 ماه از طرح ریزی برای این کنگره وظیفه میدانم از کسانی که برای بزرگداشت لین عالم کوشیدند دانشگاه ها استاندار و همه مردم سپاسگذارم
در مجموعه این کنگره با نگاه به تلاش های علمی و به ویژه با قریب بیش از 60 مقاله دریافت شده است.

انتهای پیام/ص.ف

آقا نجفی عالم بزرگ جهان اسلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.