پیش‌بینی بارش باران رگبار و رعدوبرق در استان همدان

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: روز چهارشنبه با فعالیت موج بارشی در منطقه، شاهد بارش رگبار باران و رعد و برق در برخی از مناطق استان هستیم.

محمدحسن باقری شکیب گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان تا روز چهارشنبه بیشتر صاف تا قسمتی ابری بوده و در ساعات بعدازظهر وزش ملایم باد پیش بینی می‌شود.

او گفت: از بعدازظهر چهارشنبه تا اوایل هفته آینده شرایط برای وقوع رگبار‌های موقت بهاری به ویژه در ساعات بعدازظهر و عمدتا در نیمه غربی و مناطق جنوبی استان فراهم شده و در برخی از ساعات رگبار باران با احتمال رعد و برق از چهارشنبه به بعد احتمال می‌رود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: روند افزایش دما‌های روزانه تا روز چهارشنبه در استان ادامه داشته و دما‌های روزانه یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت، اما دما‌های کمینه یا شبانه تغییر محسوسی ندارد.

باقری شکیب گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، نهاوند و اسدآباد ۲۵ درجه سانتیگراد بیشترین و بهار و رزن با سه درجه سانتیگراد بالای صفر، خنک‌ترین دمای استان را داشته‌اند.
او گفت: دمای کمینه و بیشینه هوای همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب چهار و ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار